Gallup: Kuinka monta lasta , millainen parisuhde puolisosi kanssa(menee hyvin, huonosti, kohtalaisesti)

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja DixieChick:
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
Meilla on 4 lasta ja yhteiselamaa takana 22 v. Meilla menee hyvin, mies on edelleen hyvin rakas, rakkaampi kuin koskaan, johtuen varmaan tasta meidan kummallisesta etasuhteesta. Meilla siis mies jo KOreassa ja me muut taalla Suomessa. Onneksi mies kay 6 vk valein n 2 vk lomilla kotomaassa.

Mä kyllä nostan sulle hattua, että jaksat tota etäsuhdetta! Mä en varmaan pystyisi. Onko Korean komennus kuinka pitkä?
Mies siirtyi Singaporesta sinne suoraan ja me tulimme Suomeen. En ollut silloin valmis sinne muuttamaan . Mutta nyt miehen siella ollessa ja ottaneena asioista selvaa, nayttaa aika varmalta, etta lahdemme sinne mukaan ensi kesana.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siksi kysyn, kun varmasti väsymys, univalvomiset jne vaikuttaa kumppaneiden väliseen yhteiseloon.

4 lasta, miehen kanssa menee todella heikosti :(
Neljä lasta meilläkin. Parisuhteelle ei jää aikaa ja tuleehan tässä kaikenlaista kärhämää. Oonkin ajatellut keskittyä parisuhteeseen sitten, kun sen aika on... ;)

Turkilmas
2 lasta isolla ikäerolla. Ollaan oltu hitusen vaille 10 vuotta yhdessä ja hyvin menee. Aina ei ole mennyt hyvin, mutta koskaan ei oo ollut ero lähelläkään, eikä koskaan vielä TODELLA huonosti. Tuota ukkoa vaan rakastan niin että sattuu ja tyyppi on mun parhaista parhain ystäväni.

3 lasta.
Tällä hetkellä menee paremmin kuin koskaan.

Matkaan on mahtunut mutkiakin, ja tulee varmasti mahtumaankin, mutta nyt menee mukavasti ja toivon, että jatkossakin niistä mutkista selvitään.

Vieras
Meillä 6 lasta. Miehen kanssa menee hyvin silloin kun ehtii kotona käymään. Itestä vain tuntuu että minulla on 2 elämää. Toinen yksin lasten kanssa ja toinen miehen kanssa kun lapset nukkuu. vois sanoa että se olen minä kellä ei aina niin hyvin mene.

Tipu Topakka
2 lasta ja hyvin menee. Suhde on aina ollut aika tasainen koko 8 yhdessä olo vuoden ajan. Nyt alkaa parantua entisestään.. Ainut tasapainoinen, aikuinen ja fiksu mies, mitä ikinä tavannut. Muiden entisten miehien kanssa en olisi pystynyt näin hyvään ja tasapainoiseen suhteeseen.

Mulla on kolme lasta exän kanssa, miehellä yksi exänsä kanssa ja meillä on myös kaksi yhteistä, sekä kolmas tulossa keväällä.

Parisuhde ihan ok, normaalit kiistat kotitöistä ajoittaisia, muuten ei suurempia ongelmia.
Kahdenkeskistä aikaa vois toki olla enemmän, mutta toistaiseksi tyydymme siihen että illat on meidän aikaa kun lapset on nukkumassa. :)

Väsymys ja valvominen ei oikeastaan aiheuta ongelmia, koska siihen valvomiseen ja katkonaisiin öihin on aika lailla tottunut jo näiden kolmen vuoden aikana... :whistle: ;)
Siksipä tuo tuleva pieni ja yövalvomiset ei huoleta yhtään; mä kun valvon ja hypin öisin muutenkin. :D

vieras
3 lasta: 4 v ,3 v ja 1v4kk ja neljäs syntyy keväällä.
Hyvin menee. Välillä kun lapset kipeitä ja paljon yöheräämisiä plus miehellä paljon töitä silloin hetkellisesti voi olla pinna kireellä,mutta molemmat pyytää heti anteeksi ja tiedetään että johtuu väsymyksestä. Sanoisin että ollaan onnellisempia kuin koskaan!

Yhteistyössä