Gallup: Kuinka monta lasta , millainen parisuhde puolisosi kanssa(menee hyvin, huonosti, kohtalaisesti)

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Leni
Yksi nelivuotias poika, yhdessä kahdeksan vuotta. Periaatteessa menee tosi hyvin, mutta suoraan sanottuna minua kyllästyttää välillä melko lailla. Mitään vikaa ei ole suhteessa eikä miehessä, enkä tajua tätä. Nyt sitten olen vielä onnistunut ihastumaan toiseen. Onneksi ihastus on ja pysyy omassa päässäni, mutta elämä tuntuu kahta tylsemmältä.

Meidän osoitteessa lapset 2,5v ja 3kk, nuorimmainen ei ole paljoa valvottanut mutta jonkun verran aiemmin, väsymyksen keskelläkin löytyi helliä hetkiä. Tällä hetkellä ollaan niin siunattuja, että vauvakin nukkuu kokonaisia öitä joten väsymys ei verota. Päivät on touhun täyteisiä, etenkin sillon kun miehen 1v lapsi on myös joukossa. Hommaa riittää mutta homma myös toimii :) Eli hyvin menee. En osaa kuvitella, että arki edes voisi sujua paremmin, koska mitään epäkohtia en keksi. Mies osaa jo huomata jos olen väsynyt ja jopa ennen minua todeta, että mene vaan nukkumaan (ja hoitaa lapsia sen aikaa)

2 lasta, 4v ja reilu 1v. Ja menee.. paremmin kuin esikoisen ollessa pieni, mutta.. no jaa, tässhän tuo menee. tiedostetaan, että nyt ei paljon ylimääräisiä jaksa, mies lähinnä valittelee kun ei jaksa perhe-elämää aina, työn ohella. No, minä saan olla vielä kotona, joten pidän tätä nyt ihan hyvänä aikana. Kyllä tämä tästä vielä paranee. Eikä meillä tarvitse miettiä mitään eroamista tms, sen verran kuitenkin hyvin asiat. Tai mistä istä koskaan tietää?!

Hyvin
3 lasta (4v 2v 2kk) ja koira, kesällä valmistunut VALMISTALO ja hyvin menee!! Voipi olla, että raksa-aika olisi hartiapankkiperiaatteella ollut se koetinkivi... Mies muutenkin töissä 7 päivää viikossa ja pitkiä päiviä. Yhdessä oltu 10 v ja nyt elän ainakin itse tähän asti parasta aikaa elämässäni!

Yhteistyössä