GALLUP: Koska vauvanne muutti omaan huoneeseen nukkumaan?

"minä"
Koko ajan nukkunu omassa kopassa ja sitte pinnasängyssä. Osittaisia öitä vain vanhempien vieressä. 4kk ikäisenä siirrettiin omaan huoneeseen vaikka imetin 10kk asti öisinki useaan kertaan. Sain silti paremmin noin nukuttua. Lapsen huoneessa oli keinutuoli niin siinä oli hyvä syöttää/torkkua :)
 
KS
Isompi on 2 v ja nuorempi 3 kk, samassa huoneessa nukutaan koko perhe. Esikoisella on oma sänky ja vauva on perhepedissä. Varmaan siinä 2-3 vuoden päästä heidät voisi siirtää omaan yhteiseen huoneeseen.
 
7-vuotiaana, 4-vuotiaana ja 2-vuotiaana :D

Muoks. 7-vuotias (eskarilainen) siirtyi nukkumaan omaan huoneeseen yksin, 4- ja 2-vuotiaat samaan huoneeseen keskenään.

Muokataan vielä :D Omat sängyt olleet kaikilla, nuorimmalla pinnasänky parisängyn vieressä.
 
Viimeksi muokattu:
Esikoinen alunperin n. 9 kk iässä. Hyvin meni ja ratkaisu toimi erittäin hyvin. Sit tuli muutto, remppa ja pakkomuutto takas samaan huoneeseen meidän kanssa. Nukkui siinä puol vuotta ja sen jälkeen oli vähän vaikeampi muuttaa uudelleen omaan huoneeseen. Nyt nukkuu siellä ihan suht' koht' ok, mutta jos tytöltä kysyttäis, nukkuis kyllä meidän huoneessa mieluummin. =)

Toka tulee olemaan tuon 1,5 v. ennen kuin sen huone näillä tienoilla edes valmistuu...
 
Oli 4kk kun alkoi nukkua omassa huoneessa. Sitä ennen ei oikein voinut kun asuttiin niin pienessä kämpässä,että vaikka kuinka ois taiteillu niin oltaisiin silti oltu samassa huoneessa :).. ei sitä vessaankan viittiny pistää! :D
 
No meidän "vauva" on jo 1v5kk ja asuimme aiemmin kaksiossa, joten nukkui väkisinkin samassa huoneessa. Nyt ollaan muuttamassa kolmioon ja yhä tulee nukkumaan meidän huoneeseen ainakin vuodeksi vielä. Omassa sängyssä on tosin nukkunut aina.
 
tul
Esikko oli 4,5 kk ja kuopus 5,5kk kun muuttivat omaan huoneeseen. Olen sellanen kukkuja että heräsin joka ikiseen käännähdykseenkin, enkä saannut heti unesta kiinni. Vieressä kun vauva nukkui, minä valvoin, en vaan kyennyt nukkumaan koska pelkäsin kääntyväni päälle.

Samaan huoneeseen muuttivat kun olivat toinen n. 1,5v ja toinen 2,5v. Ensin siis nukkuivat omissa huoneissaan.n
 

Yhteistyössä