En vielä päivääkään, ikää 35v.Alkuperäinen kirjoittaja pitkäaikaistyötön:Minä kohta 20v pieniä työllistämispätkiä lukuunottamatta.
Minulla ikää 37v silloin 80-luvun lopulla pääsi jo 17v työttömäksi ja sai työttömyyskorvausta.Alkuperäinen kirjoittaja Annu:En vielä päivääkään, ikää 35v.Alkuperäinen kirjoittaja pitkäaikaistyötön:Minä kohta 20v pieniä työllistämispätkiä lukuunottamatta.
En varmaan pääsekkään ikinä töihin tuskin edes haluaisin etkä sä mun elämistä maksa kun en saa yhtään työmarkkinatukea.Alkuperäinen kirjoittaja tidii:HAHAHAHAHA! Sä et tuu koskaan pääsee töihin.
Tosin mitäs mä nauran, mä joudun maksamaan sunkin elämisen.
Onko sulla koulutusta? Haluaisitko töihin, vai oletko vain puutunut tilanteeseesi?Alkuperäinen kirjoittaja pitkäaikaistyötön:Minä kohta 20v pieniä työllistämispätkiä lukuunottamatta.
Mun reaktio oli ekaks et "voi voi, onpas surullista", eli säälivä, mut sit mäkin tajusin ton viimeisen, eli että mä ap:n elämisen maksan kymmeniä vuosia...Alkuperäinen kirjoittaja tidii:HAHAHAHAHA! Sä et tuu koskaan pääsee töihin.
Kyllä sä satavarmasti jotain tukea saat, ja mistä luulet että ne rahat tulee?Alkuperäinen kirjoittaja pitkäaikaistyötön:En varmaan pääsekkään ikinä töihin tuskin edes haluaisin etkä sä mun elämistä maksa kun en saa yhtään työmarkkinatukea.Alkuperäinen kirjoittaja tidii:HAHAHAHAHA! Sä et tuu koskaan pääsee töihin.
Etkö edes halua muutosta?Alkuperäinen kirjoittaja pitkäaikaistyötön:ei ole koulutusta ja olen sopeutunut tilanteeseen.
Siihen on monta syytä miksi en nuorena opiskellut eikä mua ole kukaan huolinut töihin olen kyllä hakenut, mutta en saa mitään korvauksia.Alkuperäinen kirjoittaja e:Mun reaktio oli ekaks et "voi voi, onpas surullista", eli säälivä, mut sit mäkin tajusin ton viimeisen, eli että mä ap:n elämisen maksan kymmeniä vuosia...Alkuperäinen kirjoittaja tidii:HAHAHAHAHA! Sä et tuu koskaan pääsee töihin.
Miks sä ap oot ollu niin pitkään työtön? Mikset ole opiskellut silloin 17-vuotiaana?
En saa koska en saa työmarkkinatukea puoliso mut elättää.Alkuperäinen kirjoittaja q:Kyllä sä satavarmasti jotain tukea saat, ja mistä luulet että ne rahat tulee?Alkuperäinen kirjoittaja pitkäaikaistyötön:En varmaan pääsekkään ikinä töihin tuskin edes haluaisin etkä sä mun elämistä maksa kun en saa yhtään työmarkkinatukea.Alkuperäinen kirjoittaja tidii:HAHAHAHAHA! Sä et tuu koskaan pääsee töihin.
Töitä tekevien kunnollisten ihmisten verorahoista tietysti.
Pistää muuten aika pahasti korvaan tuo lihavoitu kohta........