Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Palsta koska en käytä koko facebookia.
Toimiiko se muuten just nyt?Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Olen palstailllut ikuisuuksia, ehkä Facebook vetäisee pidemmän korren tällähetkellä.
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Toimiiko se muuten just nyt?Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Olen palstailllut ikuisuuksia, ehkä Facebook vetäisee pidemmän korren tällähetkellä.
Alkuperäinen kirjoittaja Muffa:2+. Facebookissa en edes oo. :ashamed:
Nulle se näyttää vähän väliä valkoista sivua. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Toimiiko se muuten just nyt?Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Olen palstailllut ikuisuuksia, ehkä Facebook vetäisee pidemmän korren tällähetkellä.
toimii, mutta aika heikosti. Koko aika tulee se ups, jotain meni pieleen... laatikko.
Nulle se näyttää vähän väliä valkoista sivua. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Toimiiko se muuten just nyt?Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Olen palstailllut ikuisuuksia, ehkä Facebook vetäisee pidemmän korren tällähetkellä.
toimii, mutta aika heikosti. Koko aika tulee se ups, jotain meni pieleen... laatikko.
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Nulle se näyttää vähän väliä valkoista sivua. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Toimiiko se muuten just nyt?Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Olen palstailllut ikuisuuksia, ehkä Facebook vetäisee pidemmän korren tällähetkellä.
Tulipas taas kirjoitusvirhe tuohon edelliseen viestiin. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Nulle se näyttää vähän väliä valkoista sivua. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Toimiiko se muuten just nyt?Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Olen palstailllut ikuisuuksia, ehkä Facebook vetäisee pidemmän korren tällähetkellä.
mulle kanssa. :/
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:PALSTA!![]()