Gallup:Jos sulla olisi vaihtoehtona abortti tai ero, kumman valitsisit?

  • Viestiketjun aloittaja Kumpi?
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kumpi?:
Ei välttämättä löydä uutta puolisoa.
Niin? Entäs sitten?

En mä ole mun miehen kanssa siksi, että mulla olisi puoliso, siksi ettenkö mä voisi olla yksin. Mä olen mun miehen kanssa siksi, koska mä rakastan sitä ja haluan elää elämääni sen kanssa yhdessä. Jos jatkossa en halua/voi enää elää nykyiseni kanssa, niin olen ilman siihen asti että löytyy "parempi". Jos ei löydy niin sitten ei löydy.
 
apua
Alkuperäinen kirjoittaja No:
Abortti, meillä jo tarpeeksi lapsia, ja yksi aborttikin takana, eipä tuo missään kaivele.
Aika kevyesti suhtaudut siihen, että olet tappanut ihmisen. Sikiö on ihminen hedelmöittymisestään saakka. Miten joku voi kuvitella, että hänellä on oikeus päättää pienen lapsen elämästä. Sama kuin tappaisi jo syntyneen vauvan.
 
ajatustämäkin
Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:
Ero. En mä voisi elää miehen kanssa, joka kiristää tolla lailla.
Peesaten ja lisäten vielä, että voishan tuollainen mies jättää muutenkin...ei se satasella rakasta, jos ei raskastamansa naisen kanssa siittämäänsä lasta halua myöskään pitää...
 
No
Alkuperäinen kirjoittaja apua:
Alkuperäinen kirjoittaja No:
Abortti, meillä jo tarpeeksi lapsia, ja yksi aborttikin takana, eipä tuo missään kaivele.
Aika kevyesti suhtaudut siihen, että olet tappanut ihmisen. Sikiö on ihminen hedelmöittymisestään saakka. Miten joku voi kuvitella, että hänellä on oikeus päättää pienen lapsen elämästä. Sama kuin tappaisi jo syntyneen vauvan.
haistapa kuule pasha senkin hullu :D
 
sama
Alkuperäinen kirjoittaja No:
Alkuperäinen kirjoittaja apua:
Alkuperäinen kirjoittaja No:
Abortti, meillä jo tarpeeksi lapsia, ja yksi aborttikin takana, eipä tuo missään kaivele.
Aika kevyesti suhtaudut siihen, että olet tappanut ihmisen. Sikiö on ihminen hedelmöittymisestään saakka. Miten joku voi kuvitella, että hänellä on oikeus päättää pienen lapsen elämästä. Sama kuin tappaisi jo syntyneen vauvan.
haistapa kuule pasha senkin hullu :D
Joo, en haista. Kannattais varmaan itekin omassa päässä vähän miettiä tätä asiaa, eikä suhtautua ihan miten vaan kevyesti. Jos on valmis harrastamaan seksiä, niin on sitten kyllä valmis kantamaan vastuun jos siitä lapsi saa alkunsa.
 
sari
Alkuperäinen kirjoittaja elli:
Alkuperäinen kirjoittaja sari:
Abortti ilman muuta. Enkai haaskaisi vuosien onnellista parisuhdetta yhden ei-toivotun solumöykyn vuoksi?
Niin kylmää ja niin surullista.
Mitä kylmää tai surullista tässä on?

Jos se sinua huolestuttaa, niin käytämme tuplaehkäisyä ja teemme kyllä kaikkemme, ettei vahinkoraskaus pääsisi koskaan alkamaan. Koskaan ei ole tarvinnut aborttiin turvautua, mutta jos niin ikävästi sattuisi että tulisin kaikista varokeinoista huolimatta raskaaksi, niin keskeytys olisi itsestäänselvä ratkaisu.
 
elli
Alkuperäinen kirjoittaja sari :
Alkuperäinen kirjoittaja elli:
Alkuperäinen kirjoittaja sari:
Abortti ilman muuta. Enkai haaskaisi vuosien onnellista parisuhdetta yhden ei-toivotun solumöykyn vuoksi?
Niin kylmää ja niin surullista.
Mitä kylmää tai surullista tässä on?

Jos se sinua huolestuttaa, niin käytämme tuplaehkäisyä ja teemme kyllä kaikkemme, ettei vahinkoraskaus pääsisi koskaan alkamaan. Koskaan ei ole tarvinnut aborttiin turvautua, mutta jos niin ikävästi sattuisi että tulisin kaikista varokeinoista huolimatta raskaaksi, niin keskeytys olisi itsestäänselvä ratkaisu.
Ehkä et sitä itse näe, koska tuijotat omaan napaasi. En vain ymmärrä miten joku nainen voi ajatella noin kylmästi. Nainen, joka on luotu synnyttämään lapsia tähän maailmaan.
 

Yhteistyössä