Gallup:Jos sulla olisi vaihtoehtona abortti tai ero, kumman valitsisit?

• Viestiketjun aloittaja Kumpi?
  • Ensimmäinen viesti
sari
Alkuperäinen kirjoittaja elli:
Nainen, joka on luotu synnyttämään lapsia tähän maailmaan.
En koe, että minut olisi "luotu" tähän maailman lisääntymistä varten. Se on kenties elämän biologinen tarkoitus, mutta uusien ihmisten tekemisen jätän suosiolla toisten huoleksi - pidän kyllä huolta maailmassa jo olevista ihmisistä, mutten tahdo itse synnyttää meitä lisää. Huolehdin ehkäisystä, enkä ole tehnyt mitään sellaista, minkä vuoksi voisit syyttää minua kylmyydestä tai julmuudesta. Ellet sitten halua syyttää minua ajatusrikoksesta, kun sanoin ääneen, mitä ajattelen ja miten todennäköisesti tilanteessa toimisin.

ps. Toivottavasti sinäkin olet tyytyväinen elämääsi ja jos sinulla on lapsia (kuten oletettavasti on), huolehdit heistä parhaan kykysi mukaan ja kasvatat heistä kypsästi ajattelevia, avarakatseisia kansalaisia :)

vieras
Helppo, abortti ehdottomasti!

Olen tehnyt teininä abortin eikä kaivele pätkääkään, ei ole missään vaiheessa kaivellut. Miksi mun pitäisi itkeä jonkun asian perään mikä on 10 vuotta sitten tehty?

Abortin tässä tilanteessa tekisin.. Tai koittaisin saada miehen suostumaan siihen että synnytän lapsen ja annetaan vauva adoptioon sitten.
En halua tässä vaiheessa kolmatta lasta (joskus myöhemmin ehkä) enkä varsinkaan jäädä kolmen kanssa yksin. Toisaalta en kyllä halua aborttiakaan, joten tuo adoptio olisi hyvä vaihtoehto.

++++
Alkuperäinen kirjoittaja Haloo!:
Pitääkö noiden abortinvastustajahörhöjen änkeä joka ketjuun! Tollaiset voisi sitten pakottaa adoptoimaan ne kaikki ei-halutut pakkosynnytetyt vauvat.

Riittäshän niille ihan tarpeeks muutenkin ottajia. Ja eiköhän useimmille lapsi muuttuis toivotuks raskauden aikana ja pidettäs itsellä.

Yhteistyössä