Gallup :Huonoin / noloin seksikokemukseni

  • Viestiketjun aloittaja gallup
  • Ensimmäinen viesti
joskus nuorena pimeässä makuuhuoneessa.. pidin pojan pientä nakkia kädessä ja runkkarsin sitä. sit hän siirtyi päälle ja sama homma jatkui.. ällöä. sit loppuviimetteks kuulin jostain et hän olis pannut mua, silloin kyl nauroin :LOL: parempi sanamuoto olis ollut että vedin siltä käteen... mutta tää raukka oli siinä uskossa et oli saanut p.illua. varmaankin neitsyt..
 
Yhden illan juttu. Otti multa housut pois ja vähän kopeloi, otti omat housut pois ja alkoi jo työntymään sisälle. :eek: Nylkytti siinä samassa asennossa eli lähetyssaarnaajassa n. puoli tuntia, ei suudellut, ei hyväillyt mitenkään, sitten lerpahti ja sanoi voi v***u!
Mä vaan totesin, että mä tästä meen pissille. Kun tulin takas oli se pukenu vaatteet päälle ja sano "oliko tää nyt tässä?"

-ööö, tais olla. :whistle:
 
jorma
Teiniaikaisen tyttöystävän kotona tapahtunutta.

Olimme juuri tutustuneet ja tietysti heti sänkyyn.

Olimme koira-asennossa ja kunnon konttauskisa käynnissä hänen huoneessaan kun tytön isä täräyttää huoneeseen.

Siinä katselemme silmästä silmään ja hän laittaa oven kiinni. :saint:
 
Huokaus
Noita huonoja ja noloja on liikaa teinivuosilta... haluaisin unohtaa mutta eipä näitä voi.

Yritin parhaani mutta jännitys oli liikaa kokemattomalle. Sori vaan tytöt. Eipä silti että tytöt olisivat tilanteissa mitenkään auttaneet. Joskus vielä jälkeenpäin yhdessä teeskenneltiin että olipas se ihanaa :snotty:
 
yks lukija
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.08.2006 klo 15:43 hippimamma kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.08.2006 klo 11:29 mariia kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.08.2006 klo 11:03 my name kirjoitti:
nuolin naista ja sitten huomasin että siellä mutkittelee matoja. argh.
:eek: voi taivas! :LOL:
Miten semmosesta selviää. Mitäs mimmi siihen?
:eek: :$
Tätä on vaikea uskoa todeksi,kuullostaa provolta ja yhtähyvin voisi sanoa,että miehen kalun juuressa..karvoituksessa kiemurtelee matoja
tai pallien takana olisi niitä, peräpäässä saattaa olla lisäksi satiaisia ..

:snotty: :headwall:

 
itseasiassa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.08.2006 klo 21:35 Niin kirjoitti:
Samaa mieltä, ei kai nyt kenenkään pimpissä kiermurtele matoja, just joo.
...kyllä se on mahdollista jos henkilöllä on kihomatoja, ne saattavat kuulemma naisilla välillä eksyä pepusta harhailemaan muuallekkin...
tosin siitä en tiedä onko kellekkään käynyt noin...
 
Järkyttävintä mitä on tapahtunut oli kun uusi tuttavuus yritti kortsua laittaa päälle eikä siitä tullut yhtään mitään. Kauhea äheltäminen vaan säestettynä kortsun vinkunalla kuin vappupallo. Jätkä oli onnistunut saamaan ilmaa kortsun sisään ja yrittäessään tunkeutua minuun kuului kamala vinkuminen joka kyllä atappoi seksihalut täysin. Yritin jotenkin kohteliaasti sanoa, että harjoittelisi vähän ennen kuin ryhtyy tuommoisiin.

Anna mun kaikki kestää... :whistle:
 
vastaanpa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.08.2006 klo 23:35 itseasiassa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.08.2006 klo 21:35 Niin kirjoitti:
Samaa mieltä, ei kai nyt kenenkään pimpissä kiermurtele matoja, just joo.
...kyllä se on mahdollista jos henkilöllä on kihomatoja, ne saattavat kuulemma naisilla välillä eksyä pepusta harhailemaan muuallekkin...
tosin siitä en tiedä onko kellekkään käynyt noin...
On. Siitä nimenomaan oli kyse.
 
poikaystävä tuli suutelun jälkeen päälle ja siinä sit hetken aikaa työnsi.. ja lojahti päälle ja oli niin onnellinen.. sit hetken päästä sanoi et oli tosi ihanaa- eks niin? juu :whistle:
seuraavana viikonloppuna se oli sitten :wave:
 
hehehe
juu taisin ite olla jotain 17 vuotias silloin ja olin silloisen poikaystävän kanssa puuhissa. pojalla oli aikas pieni, noin miehen peukalon kokoinen vehe ja kesti varmaan kaksi minuuttia.. joo no toi suhe kestiki jopa kaksi viikkoa :LOL:

toinen oli erään satunnaisen seksi kumppanin kanssa.. hällä oli mulkkku täysin pehmeä, vaikka nyt hieman jäykistyikin. yritä siinä sitä sitten vängätä sisään.. voi jestas! :LOL: :LOL: :LOL:
 
SuuriRakastaja
Opiskeluaikoina pääsin saattelemaan yliopistomme ehdottomasti seksikkäimmän ja halutuimman gimman hänen kämpilleen. Hän ikäänkuin iski minut - tunne oli epäuskoinen. Asuimme samassa talossa ja minä tietysti sain fiksun ajatuksen päähäni - hain vielä pari pulloa kotiviiniä jatkojen kyytipojaksi. Niinpä sitten jossain vaiheessa sammuin ja jäin nuolemaan näppejäni... Aamulla krapulapäissäni koitin jotain onnetonta, mutta neito ei enää lämmennyt. Ottaa pattiin vieläkin, sillä vastaavaa naarasta ei enää koskaan eteen satu...
 

Yhteistyössä