Gallup: Huonoin joululahja minkä sait?

  • Viestiketjun aloittaja "pettynyt"
  • Ensimmäinen viesti
hihhiih
Joku oli tuolla kirjottanut saaneensa kirsikkaliköörikonvehteja.. No, mä en itekään sellasista hirveesti välittäis mutta meidän vuoden ikäinen lapsi sai sellaisen rasian eräältä sukulaiselta...
 
En arvostele lahjojen huonommuutta, koska yleensä joka vuosi olen niin tuhma että en saa lahjoja ollenkaan. :D No ei...Tämä on siis mun ja miehen yhteinen sopimus että emme osta toisillemme lahjoja, ainoastaan lapsille. Vanhemmat ja isovanhemmat lähettävät rahaa lapsia varten, joilla sitten ostamme lapsille hyviä lahjoja:heart:
 
[QUOTE="Tyttöjen äiti";25308781]Meidän 2v taas sai Hello Kitty pussilakanasetin "aikuisten kokoa".[/QUOTE]

Tää on aikuisten kokoa kans mut meil on ukon kans molemmilla tuplaleveät peitot. Teidännlapselle voi sentään antaa aikuisren peiton, miä en pieneen vaiha :)
 
"Tyttöjen äiti"
Tää on aikuisten kokoa kans mut meil on ukon kans molemmilla tuplaleveät peitot. Teidännlapselle voi sentään antaa aikuisren peiton, miä en pieneen vaiha :)
Sitten kun lapsi siirtyy käyttämään normaalikokoista peittoa niin Hello Kitty voi olla jo aika out... :) Ja nyt jos laittaisi sen kokoisen peiton niin ei sänkyyn muuta mahtuisikaan.

Mutta ajatus on tärkein. :) Ehkä voin pienentää sen pussilakanan sopivaksi.
 
  • Tykkää
Reactions: Criminal Mind

Yhteistyössä