Gallup! Avon vai oriflame?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
suusanni
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
No on siitä nyt jo enemmän kai kun 3 kk. Mä muistan silleen et ne tuli ehkä helmikuun alussa kun sitten olisin halunnu heti perään tehdä uuden tilauksen et olisin saanu ystävänpäiväksi mutta se ei jostain syystä onnistunu kun Avonilla on jotku ihmeen tilauspäivät. Ni jäin sitten ilman ystävänpäivälahjoja. Mut anyway, jonkun ajan päästä siitä kyselin, että oliko niillä jokin palautusoikeus kun en pysty niitä rasvoja käyttämään niin sain tällaisen vastauksen: "On avonilla palautusoikeus, mutta se koskee rikki menneitä tuotteita. Sieltä ei voi saada oikein rahaa takaisin, pitää vaihtaa rikki mennyt tuote uuteen ja sitä rataa. Harmi kun se rasva ei sopinut sulle. Suoraan sanoen se palautuksen teko on niin perseestä, että en kovin mielleläni lähde heidän kanssaan väittelemään sitä onko palautettava tuote kunnossa vai ei. Voisko korvata sen sulle jotenkin?"
Voi ei! Sen ei todellakaan pitäisi mennä näin! On tosi ikävää, että jotkut konsultit toimivat näin väärin. Palauttaa voi myös, jos tuote ei miellytä. Toivottavasti löydät paremman konsultin, jos vielä joskus haluat Avonin tuotteisiin tutustua. Yksi ihminen ei saisi pilata koko yrityksen mainetta!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Avon. Edullisempia ja parempia tuotteita. Tai ainakin mulle sopii 1000X paremmin kuin Oriflamet.
Niin ja jos kokeilee ja ei ole hyvä, on 3kk vaihto-oikeus! =)
Mun ystävä joka myy noita, sanoi että se palautusoikeus koskee vain virheellisiä tuotteita eikä siis ole mikään tyytyväisyystakuu! Onko mua nyt kusetettu?! Olisin halunnu palauttaa juurikin sen voimakastuoksuisen yövoidehässäkän ja saman sarjan päivävoiteen, en pysty käyttämään kun vedet valuu silmistä. :(
koskee kaikkia tuotteita, jos on virhe tai ei sovellu iholle voi palauttaa, eli sun kaveris puhuu puuta heinää.

Palautusrahat tilitetään ns. Avonin tilille, joten ei välttämättä tarvitse jotain tuotetta tilata tilalle.

Mie kallistun Avoniin viitaten Galluppia
 
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko muita, jotka ovat sekä Avonin ja Oriflamen konsultteja? :)
Mikäs järki tällaisessa olisi? Mun olisi vaikea uskoa tällaisen myyjän vakuutteluita siitä, että tuote on hyvä.

Juurikin siksi että toisessa on toinen tuote parempi kuin toisessa ja vastaavasti toisin päin.
Ei siinä sen kummempaa.

 
Oriflame on mun juttu. Tai olis mutta kun en ole työelämässä niin en pääse hypistelemään uutuuksia ja korinpohjatarjouksia niin en sitten enää ole pitkään aikaan tilannut.
Mä en tykkää tilata meikkejä netistä ilman että saan nähdä ne luonnossa ensin.
 
s
avon. oriflamessa on joitain hyviä tuotteita, joita joskus vaihtelun vuoksi tilaan, mutta heillä oli muistaakseni vain 2vk palautusoikeus, kun avonilla se on 3kk. ja saat olla käyttäny purkin miten vaan, mutta saat rahasi takaisin. ja avonilla on edullisempi hinta.
mulla on omat tunnukset avoniin ja kaverini taas myy oriflamea.

tuo oli tosi törkeetä mitä sanna80 kaverisi oli sulle väittänyt. otan joskus tilauksia kavereiltani, ja mä olen palauttanut heti rahat kukkarostani ellei ole halunnut vaihtaa johonkin toiseen tuotteeseen. yhden huonon myyjän takia ei kannata leimata koko firmaa.
 
En tiedä Oriflamesta oikein mitään. Tai on muulla muutama likemmäs 20 vuotta vanha puuteri ja meikkikynä, mutta mutta.. :snotty:

Eli jos noista kahdesta pitää valita niin Avon. Tosin ainakin luomiväriin petyin. Jos saisin uudestaan kutsun mennä kutsuille niin varmasti menisin :D
 
Avonin kolmen (3) viikon välein vaihtuvassa kuvastossa on n.800kpl tuotteita.

Itsekkään en ole vielä neljän vuoden aikana ehtinyt kaikkia testaamaan
ja eipä tarvikkaan, kun omat suosikit ovat jo löytyneet :whistle:
Uusia innovatiivisia tuotteita tulee koko ajan lisää :p
 

Yhteistyössä