suusanni
Voi ei! Sen ei todellakaan pitäisi mennä näin! On tosi ikävää, että jotkut konsultit toimivat näin väärin. Palauttaa voi myös, jos tuote ei miellytä. Toivottavasti löydät paremman konsultin, jos vielä joskus haluat Avonin tuotteisiin tutustua. Yksi ihminen ei saisi pilata koko yrityksen mainetta!Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:No on siitä nyt jo enemmän kai kun 3 kk. Mä muistan silleen et ne tuli ehkä helmikuun alussa kun sitten olisin halunnu heti perään tehdä uuden tilauksen et olisin saanu ystävänpäiväksi mutta se ei jostain syystä onnistunu kun Avonilla on jotku ihmeen tilauspäivät. Ni jäin sitten ilman ystävänpäivälahjoja. Mut anyway, jonkun ajan päästä siitä kyselin, että oliko niillä jokin palautusoikeus kun en pysty niitä rasvoja käyttämään niin sain tällaisen vastauksen: "On avonilla palautusoikeus, mutta se koskee rikki menneitä tuotteita. Sieltä ei voi saada oikein rahaa takaisin, pitää vaihtaa rikki mennyt tuote uuteen ja sitä rataa. Harmi kun se rasva ei sopinut sulle. Suoraan sanoen se palautuksen teko on niin perseestä, että en kovin mielleläni lähde heidän kanssaan väittelemään sitä onko palautettava tuote kunnossa vai ei. Voisko korvata sen sulle jotenkin?"