Laitetaas kysely,kun meillä olis parin viikon päästä neuvola ja hyvin on tainnut likka syödä,kun puntarilla käytiin
Pituutta tosin saattaa olla joku 90cm =)
Pituutta tosin saattaa olla joku 90cm =)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja määää:tyttö 93 cm ja 15,3kg!
Alkuperäinen kirjoittaja ccws:Olin juuri lapsenlapseni kanssa 2v tarkastuksessa - 85,7 cm ja 10,7 kg. Tyttö on kyseessä ja kehuivat kasvaneen juuri oman käyränsä mukaisesti.
Aika suuria noi erot näköjään voi olla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja ccws:Olin juuri lapsenlapseni kanssa 2v tarkastuksessa - 85,7 cm ja 10,7 kg. Tyttö on kyseessä ja kehuivat kasvaneen juuri oman käyränsä mukaisesti.
Aika suuria noi erot näköjään voi olla![]()
Näköjään![]()
Toi meidän likka kun on monien ikästensä tyttöjen rinnalla,niin näyttää ihan jättiläiseltä1,6kk ikäisenä pituus oli jotain 86cm =)
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Kirsikka,jos en väärin muista niin oltiin samaan aikaan odotuspinossa lokakuu2006,jos en väärin muista =)
Tosin mulla oli silloin eri nikki kuin nyt =)
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Kirsikka,jos en väärin muista niin oltiin samaan aikaan odotuspinossa lokakuu2006,jos en väärin muista =)
Tosin mulla oli silloin eri nikki kuin nyt =)
Hyvin mahdollista, meillä nelonen syntyi 26.10Milläs nikillä sä sillon olit?