Gallup:2 vuotiaan paino ja pituus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bad Virgin-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No meillei oo vielä kaks..lähellekään :D on siis 1v9kk ja juur mitattiin kotona niin oli 88cm ja painaa varmaan vajaa 13kg :D
Kattelin juur isänsä nlakorttia ja se on ollut 93cm ja 15kg, et varmaan samoihin menee poikakin :D

Olin juuri lapsenlapseni kanssa 2v tarkastuksessa - 85,7 cm ja 10,7 kg. Tyttö on kyseessä ja kehuivat kasvaneen juuri oman käyränsä mukaisesti.
Aika suuria noi erot näköjään voi olla :)

Alkuperäinen kirjoittaja ccws:
Olin juuri lapsenlapseni kanssa 2v tarkastuksessa - 85,7 cm ja 10,7 kg. Tyttö on kyseessä ja kehuivat kasvaneen juuri oman käyränsä mukaisesti.

Näköjään :D
Toi meidän likka kun on monien ikästensä tyttöjen rinnalla,niin näyttää ihan jättiläiseltä :laugh: 1,6kk ikäisenä pituus oli jotain 86cm =)

Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja ccws:

Näköjään :D
Toi meidän likka kun on monien ikästensä tyttöjen rinnalla,niin näyttää ihan jättiläiseltä :laugh: 1,6kk ikäisenä pituus oli jotain 86cm =)

tota mun likkaa luullaan aina 3-vuotiaaksi,ku on niin pitkä!ja täytti tosiaan 3 viikkoa sitten 2!

Kirsikka,jos en väärin muista niin oltiin samaan aikaan odotuspinossa lokakuu2006,jos en väärin muista =)
Tosin mulla oli silloin eri nikki kuin nyt =)

Hyvin mahdollista, meillä nelonen syntyi 26.10 :) Milläs nikillä sä sillon olit?

Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
Kirsikka,jos en väärin muista niin oltiin samaan aikaan odotuspinossa lokakuu2006,jos en väärin muista =)
Tosin mulla oli silloin eri nikki kuin nyt =)

Hyvin mahdollista, meillä nelonen syntyi 26.10 :) Milläs nikillä sä sillon olit?

Olinkohan mä silloin jontsu79,vissiin tais olla :D Harvakseltaan tosin sinne kirjoittelin.

Yhteistyössä