GALLUB

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aitiliini83
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä sain aikoinaan vajaassa vuodessa tiputettua -14kg. SE on sit vaihdellut välillä niin, että jopa +4kg on tullut takaisin ja sit taas saanut ne tiputettua. Mulla on tässä ollut pari vuotta hiljainen kausi ja vähemmän tosissaan yrittänyt vielä -10kg tiputtaa. Nyt kuitenkin tuli viimeinen tikki, ne lähtee uuteen vuoteen mennessä tai siis ainakin -5kg tuohon mennessä.

Ja yksin kertaisesti kun painoa on alkanut tulemaan lisää olen toppuutellut syömisiä ja onneksi muuten oisi varmaan samoissa kuin aikoinaan.

Kun tulin raskaaksi olin 160cm/85kg. Lihoin, lihoin ja lihoin koko 9kk ja parhaimmillaan painoin 103kg :snotty: Synnytyksen jälkeen elokuussa -06 vaaka näytti 97kg. Tammikuussa 2007 90kg. Nyt painan 81.5kg.

Eli vuodessa olen laihtunut 15kg, mutta lasketaanko niitä kun ne on noita raskauskiloja :p

Poika oli täysimetyksellä 4kk ja osittaisimetyksellä 1v asti. Se luultavasti ainakin vähän auttoi painon putoamiseen. Lisäksi olen yrittänyt vähentää karkin ym. herkkujen syöntiä. Päivittäin yritän käydä tunnin vaunulenkin ja kesän lusmuilun jälkeen aloitin uudestaan jumpassa käynnin 2-3krt/vko. Tavoitteena olisi nyt ainakin jossain vaiheessa päästä 75kg alapuolelle!

6kk aikana -15,5kg. Ekat neljä kiloa hitaasti ja tuntumaa hakien, viimeiset 10 viikoa kilo viikossa vauhdilla.

Syön 4 ateriaa päivässä (=aamupala, ruoka, välipala, iltapala) ja järkevämmin kuin ennen. Herkuttelen melkein päivittäin. En siis kieltäydy mistään. Juon vettä pitkin päivää, en santsaa ruokaa lisää, ruoka-ateria lautasmallin mukaan.

Imetän. Mutta se pelkästään ei minua laihduttaisi. Esikoisen imetysaikana lihoin 5kg. Liikuntaa en harrasta enkä ole lisännyt sitä yhtään.

Viikko synnytyksen jälkeen painoin 90kg (eli 2kg vähemmän kuin ennen raskautta). Tänä aamuna 74,4kg. 70kiloa on ollut ikuisuushaave, nyt se on jo lähellä. Aion syödä näin "hautaan asti", en tiedä kauanko painoni jatkaa putoamistaan.

Yhteistyössä