G: Ylin ja alin koulutus mitä jollakin exälläsi/nyksällä on ollut?

• Viestiketjun aloittaja v
  • Ensimmäinen viesti
Alin koulutus taitapi ollut eräällä kasvatustieteen kandilla (tyyppi oli siis lto), korkeakoulutetuin seurustelukumppanini on ollut filosofian lisensiaatti, joka väitteli kuukausi eron jälkeen.

Niin, ja en siis laskenut mukaan niitä, joiden kanssa seurustelin teininä, sillä mulla ei ole aavistustakaan, mitä ne nykyään tekevät.

vieras
Alin jonkun työkkärin kurssin käynyt (josta oli saanut pätevyyden/koulutuksen tiettyyn ammattiin), ylin... Duunareita oon tapaillut, että varmaan sit amiksesta valmistunut. :D (Itse valmistelen väitöskirjaani. :D )

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
Mun miehella on DI seka MBA tutkinnot. Entisia ei ole mulla ollutkaan.Ei kai tahan entisia poikaystavia tule laittaa?
Suomessa hankittu MBA ei ole tutkinto. Siis sitä ei myönnä yksikään yliopisto samaan tapaan kuin kandin, maisterin tai tohtorin tutkinnon.

eh
:/ Mun omat ei oo valmistuneet, kun vain kaksi kappaletta ollut... Ex opiskelee graafista suunnittelua maisteriohjelmassa, ja nykyinen opiskelee samassa laitoksessa ja on melkein taiteen kandi. Enpä ole itsekään mistään valmistunut yo-tutkinnon jälkeen ja ikää lähes 30... Eletty on sitäkin enemmän :D

vv
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
Mun miehella on DI seka MBA tutkinnot. Entisia ei ole mulla ollutkaan.Ei kai tahan entisia poikaystavia tule laittaa?
Suomessa hankittu MBA ei ole tutkinto. Siis sitä ei myönnä yksikään yliopisto samaan tapaan kuin kandin, maisterin tai tohtorin tutkinnon.
nyt kyllä erehdyt. Miehen pomo "hankki" sellaisen Jyväskylän yliopistosta. Tosin puhutaanhan sitä kyllä ettei suomessa ole kuin yksi yliopisto...

Yhteistyössä