mut kai sitä voi verrata johonkin lapsentarhan työntekijään sillä samanlaisten kakaroitten kanssa ne siellä tekemisissä onAlkuperäinen kirjoittaja tosimies:Ihan vinkkinä vaan, ettei luutnantti ole koulutus!
No mitäs tässä kysyttiinAlkuperäinen kirjoittaja Merlion:Mun miehella on DI seka MBA tutkinnot. Entisia ei ole mulla ollutkaan.Ei kai tahan entisia poikaystavia tule laittaa?
Suomessa hankittu MBA ei ole tutkinto. Siis sitä ei myönnä yksikään yliopisto samaan tapaan kuin kandin, maisterin tai tohtorin tutkinnon.Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Mun miehella on DI seka MBA tutkinnot. Entisia ei ole mulla ollutkaan.Ei kai tahan entisia poikaystavia tule laittaa?
nyt kyllä erehdyt. Miehen pomo "hankki" sellaisen Jyväskylän yliopistosta. Tosin puhutaanhan sitä kyllä ettei suomessa ole kuin yksi yliopisto...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Suomessa hankittu MBA ei ole tutkinto. Siis sitä ei myönnä yksikään yliopisto samaan tapaan kuin kandin, maisterin tai tohtorin tutkinnon.Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Mun miehella on DI seka MBA tutkinnot. Entisia ei ole mulla ollutkaan.Ei kai tahan entisia poikaystavia tule laittaa?