G: Viikonlopun suunnitelmat?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Adett e:
Tänään illalla otetaan ihan rennosti vaan, huomenna aamulla klo 8 synnyttämään (käynnistys). :D Ja eiköhän se loppuviikonloppukin mene sitten siellä laitoksella... :whistle: :D
Onnea matkaan:)!!! Sua varmaan jänskättää aika hurjasti?
No jännittää kyllä! Oonkin jo miettiny et mitenköhän sitä sais itsensä rentoutumaan ettei avautumisvaihe tyssää heti lähtöviivalle :/ No, ompa tuo mies sitten siinä laukomassa juttujaan niin eiköhän siinä rentoudu (tai sitten menee hermot siihenkin :whistle: ) :D
 
Tänään anopin luo lasten kanssa ku mies muuttohommissa. Huomenna tai ylihuomenna vanhemman tytön kanssa uimahallii :) Ainiin, täytyy mun tänään imuroida ku näkyy koirankarvoja leijailevan ja kerääntyvän nurkkaan kasaan :/
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Adett e:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Adett e:
Tänään illalla otetaan ihan rennosti vaan, huomenna aamulla klo 8 synnyttämään (käynnistys). :D Ja eiköhän se loppuviikonloppukin mene sitten siellä laitoksella... :whistle: :D
Onnea matkaan:)!!! Sua varmaan jänskättää aika hurjasti?
No jännittää kyllä! Oonkin jo miettiny et mitenköhän sitä sais itsensä rentoutumaan ettei avautumisvaihe tyssää heti lähtöviivalle :/ No, ompa tuo mies sitten siinä laukomassa juttujaan niin eiköhän siinä rentoudu (tai sitten menee hermot siihenkin :whistle: ) :D
Itse rentouduin ajoissa saadulla epiduraalilla ja ilokaasulla:) Ja sain jotain muutakin puudutetta vielä, hih! Mun synnytystä ei tosin käynnistetty, ja käynnistyksessä ne varmaan pihtaa enemmän lääkkeitä. Hyvin se menee, pistät miehes hieromaan itseäs ja oleskele vaikkas suihkussa. Vesi rauhoittaa!
 

Yhteistyössä