Että miulla on sitten ihanat vanhemmat <3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vartooja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

vartooja

Aktiivinen jäsen
14.05.2004
15 713
0
36
JKL
Mie sain heiltä auton lainaan 5pv, että pääsin keikalle ja yöllä sitten ajamaan heille... Pääsin näin siis osalliseksi Isäni 5kymppisille, edes hetkeksi aikaa... Sitten piti jo rientää kotiin että pääsin Ystäväni häihin...
Luulin että hakevat auton jo maanantaina, mutta äiti sanokin että hakevat vasta tänään kun menevät teatteriin... No kyl he tänään kävivät, mutta eivät vieläkään ottaneet autoa takas... Eli saan ainakin vielä viikonlopun yli pitää autoa... Ja se auttaa mua kyllä tooodella paljon, on meinaa huomena, lauantaina ja sunnuntaina keikat ja autolla meno helpottaa kovasti likan hoitoon viemisiä ja hakemisia sekä mun työmatkoja... Voi että he on sitten ihania ? ? ?

hyvä kun joku on sovussa perheensä jäsenten kanssa kun hyväntahdon juhla lähestyy :heart: toista äärilaitaa kun täältä saapi lukea vähän liiankin kans ( oma vika kun luen tietysti) ;) se on vain harmi että tukiverkostot perheet ja suvut ovat usein niin etäällä ja etäisiä ettei toisia auteta elämän pienissä arkikuvioissa ja ihmiset kokevat valtavaa yksinäisyyttä keskellä suurkaupunkien ihmismassoja.

Kyllä on mein vanhemmat auttanu meitä lapsia aina.. Onhan meillä omat kiistamme ehkä ollu, mutta niistä on selvitty. Ja kaikki auttavat kaikkia sen minkä pystyvät... Meillä on kaikkinensa ihana perhe :heart: :hug:

Hieno homma, mutta jos autosta todella on noin suuri hyöty sinulle, niin kannattaisiko hommata oma. Joo -lankeaahan siinä maksuja maksettavaksi, mutta eikö aikuinen ihminen elätä itse itsensä ettei tarvitse vanhempiensa auton siivellä elää...

Alkuperäinen kirjoittaja *:
Hieno homma, mutta jos autosta todella on noin suuri hyöty sinulle, niin kannattaisiko hommata oma. Joo -lankeaahan siinä maksuja maksettavaksi, mutta eikö aikuinen ihminen elätä itse itsensä ettei tarvitse vanhempiensa auton siivellä elää...

On siitä suuri hyöty, mutta pärjään ilmankin, kiitos vaan... On kuitenkin mukava välillä saada autoa lainaan...
Kyllä mä itseni elätänkin ja juuri sen takia en autoa osta enää (myin omani alkuvuodesta ), koska sitten en pystyisi elättää... Olen kiitollinen vanhemmilleni avusta jota saan... Auton hankinta eessä sitten jos rahallinen tilanne radikaalisti muuttuu parempaan suuntaan ja siät ei ole kyllä lähiaikoina tiedossa.. :)

Alkuperäinen kirjoittaja RR:
Kai sä sentään bensat maksat itse...?

No en tietenkään!!! Haloo, tietty mä ajelen vanhempien täydeks tankkaamalla autolla ja palautettuani sen en ole tietenkään tankannu sitä... :headwall:

Joo, kyllä mä todellakin tankkaan ihan ite, omilla rahoillani...

Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Alkuperäinen kirjoittaja RR:
Kai sä sentään bensat maksat itse...?

No en tietenkään!!! Haloo, tietty mä ajelen vanhempien täydeks tankkaamalla autolla ja palautettuani sen en ole tietenkään tankannu sitä... :headwall:

Joo, kyllä mä todellakin tankkaan ihan ite, omilla rahoillani...

älypäitä riittää taas palstalla tänään :whistle:

kiva juttu nuo vanhempasi! auto auttaa todellakin, kun paljon menemistä =)

Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
älypäitä riittää taas palstalla tänään :whistle:

kiva juttu nuo vanhempasi! auto auttaa todellakin, kun paljon menemistä =)

Joo, muuten kyllä tosiaan pärjään ilman autoa, mutta nyt se helpottaa tosi paljon... Kun joka päivä pitää raijata likkaa hoitoon ja takas... Onnistushan se nytkin tietty linkillä, mutta kummasti helpottaa tuo auto...

Yhteistyössä