Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Voiko ylipäänsä kunnian itselleen tuosta työstä (lapsen maailmaan saamisesta) ottava mies olla jollakin tavalla puolisoaan arvostava?
Jahas. no exän kohdalla: kyllä piti juhlat ja kyllä oli sovinisti. Ei sitä kiinnostanut pätkääkään vaikka itkin lapsivuodeosastolla osaanko imettää ja olin muutenkin kovasti hormoonien armoilla ja jotenkin "yksinäinen" ja ahdistunut. Vaikka itse vauva olikin ihana minulle!
Ei ole pitänyt. Ja itse en tajua ideaa, jos kyse on pelkästään ryyppäämisestä. Mun mielestä se on vähän halventavaa sitä äitiä ja vauvaakin kohtaan. Enkä ole mielestäni mikään feministiemakkoMitä jos kyseessä on toinen, kolmas, jne lapsi; laitetaanko ne vanhemmat lapset jonnekin hoitoon siksi aikaa kun äiti on uuden vauvan kanssa sairaalassa ja isi dokaa kotona kavereittensa kanssa tai makaa krapulassa...?
Mielenkiinnosta kysyn. onko miehesi pitänyt varpajaiset? Onko miehesi sovinisti? tai ajatteleeko naisia huonompana sukupuolena tai lapsentekokoneena?
Voiko ylipäänsä kunnian itselleen tuosta työstä (lapsen maailmaan saamisesta) ottava mies olla jollakin tavalla puolisoaan arvostava?
Mies piti varpajaiset molemmista, musta se on ihan hieno perinne. Oma isänikin oli mukana, eikä juhlat olleet mitenkään minulta pois, kun olin vielä vauvan kanssa sairaalassa (1. yö). Esikoinen oli joka tapauksessa hoidossa silloin.
Taysissa ei ole perhehuoneita, en haluaisi miehen viettävän yötään tuolissa enkä saa mitään tyydytystä siitä että hän istuu yksin kotona, vaikka nyt olisinjuuri synnyttänytkin. Kaupungilla hän ei vieraineen tosin käynytkään.