G:Vaikuttaako ulkonäkö suhtautumiseesi ex:si uutta kohtaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.01.2006 klo 21:22 Vieras kirjoitti:
Esim.jos nainen on kaunis ja nuori niin inhoatko häntä jo valmiiksi?Jos hän olisi tavallinen ja tasapaksu niin sietäisitkö paremmin?

Ja-a, ulkonäöllisestio olen itseeni tyytyväinen. Kai se riippuu ennemminkin eron syystä, mitä ajattelisin. Jos nainen eroon syypää, niin kai ihmettelisin mitä nähnyt tavallisessa tasapaksussa.

Itse olen huomannut että YLEISESTi ottaen naiset kokevat kauniin ja hyväkroppaisen naisen kilpailijaksi/Uhaksi, jota en todellakaan ole ollut..
Jo pelkästään jumpassa huomaan kuinka olemustani seurataan...No sallitakoon se heille! :laugh:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.01.2006 klo 22:07 Lissu kirjoitti:
Itse olen huomannut että YLEISESTi ottaen naiset kokevat kauniin ja hyväkroppaisen naisen kilpailijaksi/Uhaksi, jota en todellakaan ole ollut..
Jo pelkästään jumpassa huomaan kuinka olemustani seurataan...No sallitakoon se heille! :laugh:

No katsos sinun kuuluisi sulautua tasapaksujen joukkoon, "laiheliini"...varsinkin jos lapsia on siunaantunut. Ja syödä mässyttää vaikka ei mieli tekisi. Luonnonkauneus(=meikkaamattomuus) on kunniassa ja ylimääräeset makkarat=mistä kiinni ottaa.

Itse en kritisoi pulleampia. Mutta pulleat kritisoivat hoikkia.

Vaikka olen tyytyväinen ulkonäkööni ja 100% hetero, katson minäkin kyllä omasta mielestäni kaunista naista. Tai jos pidän jonkun tukan väristä, vaatteesta tms. Mutta katsomistapoja on monia.

Naiset tuntevat olonsa uhatuksi ja tuomitsevat tuntematta. Siis miksi, miehille ei tulisi vastaava mieleenkään.

Exäni seurustelee naisen kanssa, joka on hoikempi ja nuorempi kuin minä ja nätti myös kasvoiltaan. (No on kyllä minuakin useasti kauniiksi kehaistu... ;) ) Mutta siis, olen suhtautunut ihan kuin kehenkä tahansa ihmiseen, ei minua vaivaa mustasukkaisuus tai kateus. Suurin syy siihen on se, ettei minulla ole enää minkäänlaisia tunteita/kaipausta exää kohtaan, hyvä kun eroon pääsin. :D

Yhteistyössä