G Vähän politiikkaa, mitä puoluetta äänestät?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bubble Bob
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
sitten kun perustan sen omani, Vapaat Radikaalit, siihen asti taitaa ääneni mennä perussuomalaisille.
Vihreät niiaa millon mihinkin suuntaan vailla sanomaa, sdp,keskusta ja kokoomus on yhtä suurta perhettä jotka nuolee toistensa takamuksia kilpaa ja ladellen kaikki samat latteudet että veetuttaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Kannattaa nyt muistaa että perussuomalaiset on mun käsittääkseni porvaripuolue, eikä suinkaan pienen ihmisen asialla.
Mitä asiaa ne edes ajaa, muutakun sitä "mamut pois"??
Harmittaa että työläiset ja työttömät ja muut raihnaset menee tollasia äänestämään.

Eiköhän se ole osin nykyhallitukselle näpäytys ja epäluottamuslause. Halu muutokseen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eiköhän se ole osin nykyhallitukselle näpäytys ja epäluottamuslause. Halu muutokseen.

Höpö höpö. Soinikin etunenässä eu-vastaisuuksineen, mutta heti kun tarjottiin eu-paikkaa niin oli samantien siellä itse.. kyllä maistuu hyvä palkka.
Normaali ja rehellinen ihminen välttelee paikkaa jota inhoaa yli kaiken.

Soini on siis tavallaan kuin suomeen tyytymätön mamu itse. Toimii järjenvastasesti.

En todellakaan tiedä. Jotain pientä kai, ehkä itsenäisyyspuolue...en tiedä, pitäis tutustua tarkemmin. Jotenki minusta tuntuu että perussuomalaisetki on silti sitä samaa ku kaikki muutki... Kansalaisten nuoleskelua vaalien alla ja tyhjiä lupauksia.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Höpö höpö. Soinikin etunenässä eu-vastaisuuksineen, mutta heti kun tarjottiin eu-paikkaa niin oli samantien siellä itse.. kyllä maistuu hyvä palkka.
Normaali ja rehellinen ihminen välttelee paikkaa jota inhoaa yli kaiken.

Soini on siis tavallaan kuin suomeen tyytymätön mamu itse. Toimii järjenvastasesti.

Höpön löpön :laugh:

Tottahan se sinne lähtee muutosta yrittämään jos muut eivät sitä tee! Eihän kaikki kansanedustajatkaan tykkää samoista linjauksista/asioista, mutta silti sinne Arkadianmäelle hinkuvat.
Eli sun järjen mukaan jos ei jostain asiasta tykkää niin ei kannata edes yrittää muuttaa sitä? Puskasta huutamallako niitä Suomelle huonoja EU-asioita pitäisi hoitaa?

Toi boldattu kohta taitaa olla sellainen provosoiva aivopieru, kun kerran tunnut olevan kiinnostunut politiikasta ja tiedät miten siellä toimitaan :D

Kannattaa nyt muistaa että perussuomalaiset on mun käsittääkseni porvaripuolue, eikä suinkaan pienen ihmisen asialla.
Harmittaa että työläiset ja työttömät ja muut raihnaset menee tollasia äänestämään.

Et todellakaan ole tällä kartalla jos väitä persuja porvari puolueeksi :laugh: Aina on sanonut että pieni tuloisten tulot pitää turvata ja ajatella omia eikä maahantulevia, käypäs kattomassa PS kotisisvuilta mikä on teema(t).

Alkuperäinen kirjoittaja o:

Et todellakaan ole tällä kartalla jos väitä persuja porvari puolueeksi :laugh: Aina on sanonut että pieni tuloisten tulot pitää turvata ja ajatella omia eikä maahantulevia, käypäs kattomassa PS kotisisvuilta mikä on teema(t).

Tuossa on vielä linkki sivuille http://www.perussuomalaiset.fi/ajankohtaista/?issue=553

Minä vanha eläkeläinen ihmettelen minkäläisijä nämä työttömät ja nuoret joka eivät äänestä nukkuvat siloin kun heidän pitäisi valvoa etujaan se on pieni vaiva käydä äänestämässä
eihän porvari aja työläisten asijaa. herätkää nyt jo.

[QUOTE="vierailija";21925353]Minä vanha eläkeläinen ihmettelen minkäläisijä nämä työttömät ja nuoret joka eivät äänestä nukkuvat siloin kun heidän pitäisi valvoa etujaan se on pieni vaiva käydä äänestämässä
eihän porvari aja työläisten asijaa. herätkää nyt jo.[/QUOTE]

Näin juuri.
Surullinen totuus vaan on, että nykynuoret ei tiedä puolueista hönkäsen pöläystä.

[QUOTE="vierailija";21925353]Minä vanha eläkeläinen ihmettelen minkäläisijä nämä työttömät ja nuoret joka eivät äänestä nukkuvat siloin kun heidän pitäisi valvoa etujaan se on pieni vaiva käydä äänestämässä
eihän porvari aja työläisten asijaa. herätkää nyt jo.[/QUOTE]

Mä en tarvi ketään ajamaan työläisten asemaa, joten äänestän oman etuni mukaan :D

Yhteistyössä