Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Kannattaa nyt muistaa että perussuomalaiset on mun käsittääkseni porvaripuolue, eikä suinkaan pienen ihmisen asialla.
Mitä asiaa ne edes ajaa, muutakun sitä "mamut pois"??
Harmittaa että työläiset ja työttömät ja muut raihnaset menee tollasia äänestämään.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eiköhän se ole osin nykyhallitukselle näpäytys ja epäluottamuslause. Halu muutokseen.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eiköhän se ole osin nykyhallitukselle näpäytys ja epäluottamuslause. Halu muutokseen.
Höpö höpö. Soinikin etunenässä eu-vastaisuuksineen, mutta heti kun tarjottiin eu-paikkaa niin oli samantien siellä itse.. kyllä maistuu hyvä palkka.
Normaali ja rehellinen ihminen välttelee paikkaa jota inhoaa yli kaiken.
Soini on siis tavallaan kuin suomeen tyytymätön mamu itse. Toimii järjenvastasesti.
Alkuperäinen kirjoittaja punavihreä:Vaihdan vihreistä vasemmistoon.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Kannattaa nyt muistaa että perussuomalaiset on mun käsittääkseni porvaripuolue, eikä suinkaan pienen ihmisen asialla.
Harmittaa että työläiset ja työttömät ja muut raihnaset menee tollasia äänestämään.
Alkuperäinen kirjoittaja o:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Kannattaa nyt muistaa että perussuomalaiset on mun käsittääkseni porvaripuolue, eikä suinkaan pienen ihmisen asialla.
Et todellakaan ole tällä kartalla jos väitä persuja porvari puolueeksiAina on sanonut että pieni tuloisten tulot pitää turvata ja ajatella omia eikä maahantulevia, käypäs kattomassa PS kotisisvuilta mikä on teema(t).
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja punavihreä:Vaihdan vihreistä vasemmistoon.
Ja peesi.
Mä en tarvi ketään ajamaan työläisten asemaa, joten äänestän oman etuni mukaan![]()
Ootko isokin pamppu?
Tässä firmassa isoin mahdollinenFirman koosta ei sit puhuta
![]()