G Vähän politiikkaa, mitä puoluetta äänestät?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bubble Bob
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Bubble Bob

Aktiivinen jäsen
10.11.2009
1 971
0
36
Mä kuuntelin tänään aamuteeveetä. Timo Soini, joku vihreiden nainen ja olisko ollu RKP:n edustaja. Perussuomalaisten kannatu noussut galluppien mukaan voimakkaasti ja minusta ei mikään ihme. PAkko tunnustaa että minuut toimii tuo Soinin puhe. TAitaa saada mun äänenni. Kuulostaa niin rehelliselta ja oikeesti on niin perus suomalainen ihminen. Muilla listoilla kaiken maailman missejä ja hiihtäjiä ja laulajia. Ääniä kalastellaa julkkispisteillä. Mulle toimii toi Soinin rehellisen kuulonen puhe.

Mä olen äänestänyt vihreitä. Enään en. Ja usko on mennyt kaikkiin kansanedustajiin noitten lahusten takia. Mä odotan vaaleja mielenkiinnolla ihan jo sen takia että toivaon kansan kostavan noille lahjotuiille puolueille sitten äänestettäessä. Mä toivuo että jos Suomen oikeusvaltio ei kykene tarpeeksi rankaisemaan isoja herroja lahjonnasta niin kansa tekisi seä viimeistään äänestämällä.

Mua ihmetyttää, että monet muut puoleet moittii Soinin puheita "populistisiksi". Mielestäni Soini tuo esille poliittisia ongelmakohtia, joista ei tulisi vaieta eikä hyssytellä. Ja herättelee näin kansankielellä puhuen nukkuvia.

Itse olen äänestänyt vihreitä, mutta heidän arvonsa alkaa mennä jo liikaa ituhippisuunnalle. Eli luontoa suojellaan jo ihmisten hyvinvoinnin kustannuksella. Saapa nähdä.

Kannattaa nyt muistaa että perussuomalaiset on mun käsittääkseni porvaripuolue, eikä suinkaan pienen ihmisen asialla.
Mitä asiaa ne edes ajaa, muutakun sitä "mamut pois"??
Harmittaa että työläiset ja työttömät ja muut raihnaset menee tollasia äänestämään.

Yhteistyössä