keväthermo :)
Ohkaisempia takkia ja housuja tai haalaria lapsille? Esim. sellanen tuulipuvun tyyppinen...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:No kun jotenkin tuntuu, että ne on nii hiton paksuja pidettäväksi ihan alku kesään asti. Viime vuonna jo katselin, että pitäisko ottaa vaan sellanen takki missä verkkovuori ja lisätä sään mukaan alle??
Alle voi laittaa villahaalarin tai fleeceä, kun on viileämpää.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Oonko sitte ihan paska jos ostan vaan sen yhden ohuemman ja kuravaatteet. Kotipihalla kuiten ollaan ulkona? Ta isiis paleltuuko tuo lapsi? Miten oon näin huono näissä vaate asioissa???
Ihan hyvin pärjäät jos kerran itse olet lasta pukemassa. Hoitoon ei jaksa montaa vaatekertaa laittaa hoitajien puettavaksi. Lisäät vaan kerroksia jos on kylmä aamu esim fleece tai villahaalari alle.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Oonko sitte ihan paska jos ostan vaan sen yhden ohuemman ja kuravaatteet. Kotipihalla kuiten ollaan ulkona? Ta isiis paleltuuko tuo lapsi? Miten oon näin huono näissä vaate asioissa???
Hiton poika siis olen AP!!!!Alkuperäinen kirjoittaja fs:Kiitos, eiköhän me sitten pärjätä yhdellä Ainakin aluksi. 1vee reilu ei taida tarvita hienostelu asuja vielä..