1. Noin kaksi vuotta meniAlkuperäinen kirjoittaja marde84:1)kuinka pian erosta tapasit uuden kumppanisi?
2)Minkä ikäisiä lapsia sinulla/kumppanilla on?
3)kuinka pian muutitte yhteen?
4)Kuinka pian saitte yhteisen lapsen?
Alkuperäinen kirjoittaja marde84:1)kuinka pian erosta tapasit uuden kumppanisi? Virallisesti olin vielä naimisissa, mutta käytännössä asumuseroa oli kestänyt n 3kuukautta
2)Minkä ikäisiä lapsia sinulla/kumppanilla on? Lapset olivat silloin (minun) 8 ja 10, miehen 4 ja toinen vasta tulossa
3)kuinka pian muutitte yhteen? n 5kk seurustelun jälkeen
4)Kuinka pian saitte yhteisen lapsen? kolme vuotta meni ennenkuin yhteinen tuli (yksi km ennen sitä)
Alkuperäinen kirjoittaja marde84:1)kuinka pian erosta tapasit uuden kumppanisi? -5v sinkkuilua minulla, kun tavattiin
2)Minkä ikäisiä lapsia sinulla/kumppanilla on? -Minulla kaksi nyt 11v ja 14v, tavatessamme olivat 7v ja 10v
3)kuinka pian muutitte yhteen? Oikeastaan heti...
4)Kuinka pian saitte yhteisen lapsen? 1.5v yritystä yhteiseen ei vielä ikäväkyllä kuulu... :'(
1) 4kk erostaAlkuperäinen kirjoittaja marde84:1)kuinka pian erosta tapasit uuden kumppanisi?
Alkuperäinen kirjoittaja nefilim:Guusperheille ?
vai tarkoititko guestion, reppis, se kirjoitetaan q:lla -> question ( miksi pitää yrittää sitä enkkua vääntää amis pohjalta kun se ei vain onnistu ?)
ja kysymys kuinka pian saitte uuden lapsen ? oletteko täällä jotain **** hautomoita ? lisää kakaroita - lisää lisää lisää ... vai onko se keino pysyä pois työkkärin luukulta...
Ps.
upeeta porukkaa, juuri eronnut ja heti paksuks ... säälittävää : kysymys määrittelekkö itsenne itsenänne, vai minä olen niin ja niin monen lapsen äiti...aivan !
Alkuperäinen kirjoittaja marde84:1)kuinka pian erosta tapasit uuden kumppanisi? n.9kk.
2)Minkä ikäisiä lapsia sinulla/kumppanilla on? minulla ja yksi..
3)kuinka pian muutitte yhteen?vuoden jälkeen.
4)Kuinka pian saitte yhteisen lapsen?-
Alkuperäinen kirjoittaja marde84:1)kuinka pian erosta tapasit uuden kumppanisi?