Hei, kertokaa joku raamattua osaava miten siellä on selitetty noi peltokuviot ja oudot ilmiöt ja valot sekä telepatian? Minkälaisen vastauksen raamattu niihin sitten antaa?Alkuperäinen kirjoittaja Orion:Millä tiede selittää ne peltokuviot? Entä oudot ilmiöt, valot, telepatian ym. (Tosin ei ne selitäkään, ne kieltää.) Tiede ei anna minkäänlaista vastausta, miksi me ollaan täälä, mikä on meidän olemassa olon tarkoitus, tai mitä tapahtuu kuoleman jälkeen. Tiede on ollu monessa asiassa väärässä, ja on nytki, ja tulee tulevaisuudessaki tekemään virheitä.Alkuperäinen kirjoittaja Meade:Uskonnolla on ennenvanhaan selitetty asioita, mitä ei olla kyetty ymmärtämään. esim. synnytyskivut on rangasitus naisille siitä, että Eeva meni ottamaan sen ompun sieltä puusta. Tai, että jumala asetti sateenkaaren taivaalle Moosekselle liiton merkiksi. Pöh.. Nykyään kun asiat pystytään selittämään ihan tieteen avulla, niin ihmetyttää, kuka vielä tarvitsee uskontoa? En minä ainakaan.
Ei anna Raamattukaan niihi vastausta. Raamattu on vanhentunutta oppia.Alkuperäinen kirjoittaja Meade:Hei, kertokaa joku raamattua osaava miten siellä on selitetty noi peltokuviot ja oudot ilmiöt ja valot sekä telepatian? Minkälaisen vastauksen raamattu niihin sitten antaa?
Miksi olemassaololle pitäisi olla joku tarkoitus? Tai miksi mitään pitäisi tapahtua kuoleman jälkeen?Alkuperäinen kirjoittaja Orion:Millä tiede selittää ne peltokuviot? Entä oudot ilmiöt, valot, telepatian ym. (Tosin ei ne selitäkään, ne kieltää.) Tiede ei anna minkäänlaista vastausta, miksi me ollaan täälä, mikä on meidän olemassa olon tarkoitus, tai mitä tapahtuu kuoleman jälkeen. Tiede on ollu monessa asiassa väärässä, ja on nytki, ja tulee tulevaisuudessaki tekemään virheitä.Alkuperäinen kirjoittaja Meade:Uskonnolla on ennenvanhaan selitetty asioita, mitä ei olla kyetty ymmärtämään. esim. synnytyskivut on rangasitus naisille siitä, että Eeva meni ottamaan sen ompun sieltä puusta. Tai, että jumala asetti sateenkaaren taivaalle Moosekselle liiton merkiksi. Pöh.. Nykyään kun asiat pystytään selittämään ihan tieteen avulla, niin ihmetyttää, kuka vielä tarvitsee uskontoa? En minä ainakaan.
sAMAA OLEN MIETTINYT MINÄKINAlkuperäinen kirjoittaja huhhuh:Miksi olemassaololle pitäisi olla joku tarkoitus? Tai miksi mitään pitäisi tapahtua kuoleman jälkeen?Alkuperäinen kirjoittaja Orion:Millä tiede selittää ne peltokuviot? Entä oudot ilmiöt, valot, telepatian ym. (Tosin ei ne selitäkään, ne kieltää.) Tiede ei anna minkäänlaista vastausta, miksi me ollaan täälä, mikä on meidän olemassa olon tarkoitus, tai mitä tapahtuu kuoleman jälkeen. Tiede on ollu monessa asiassa väärässä, ja on nytki, ja tulee tulevaisuudessaki tekemään virheitä.Alkuperäinen kirjoittaja Meade:Uskonnolla on ennenvanhaan selitetty asioita, mitä ei olla kyetty ymmärtämään. esim. synnytyskivut on rangasitus naisille siitä, että Eeva meni ottamaan sen ompun sieltä puusta. Tai, että jumala asetti sateenkaaren taivaalle Moosekselle liiton merkiksi. Pöh.. Nykyään kun asiat pystytään selittämään ihan tieteen avulla, niin ihmetyttää, kuka vielä tarvitsee uskontoa? En minä ainakaan.
Kuollessa kehon toiminnat lakkaa ja tietoisuus sammuu aivojen mukana. Miksi sen pitäisi olla sen ihmeellisempää? Eikä tiede kiellä, ei vain ole ottanut kantaa, koska asiaa ei ole voitu todistaa.
Myös minä ajattelen juuri näin.Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Korkeamman tietoisuuden olemassaoloon uskon kyllä. Onko se sitten kristittyjen jumala, sitä en tiedä
Peesaan kans. Uskon johonkin, mutta en tiedä vielä mihin.. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Myös minä ajattelen juuri näin.Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Korkeamman tietoisuuden olemassaoloon uskon kyllä. Onko se sitten kristittyjen jumala, sitä en tiedä