Ethän kuitenkaan torxisisti ole, vai oletko?Ei siitä vielä arvottu.
Ethän kuitenkaan torxisisti ole, vai oletko?Ei siitä vielä arvottu.
No näin justEi mulla mitään ongelmia ole eikä olle ollutkaan, sinä vain puhuit jostain päästä
En kai sentään.Ethän kuitenkaan torxisisti ole, vai oletko?
Mutta ajat koko perheen hankeen kuitenkin, ihan vaan perinteitä kunnioittaen?En laita tänä vuona yhtään akka kylymäksi
Mistä me tiietään mitä epekki pitää navetassaan!Echo hyvä, yksikään mainitsemistasi ei asusta navetassa.
Mistä me tiietään mitä epekki pitää navetassaan!
En tietenkään, ei ole ollu perinne minulla tuollainenMutta ajat koko perheen hankeen kuitenkin, ihan vaan perinteitä kunnioittaen?
Aivan, ajat ne navettaan!En tietenkään, ei ole ollu perinne minulla tuollainen
Osta koko sarja niin löytyy! Yleensä erikoisruuvipakkauksissa on kärki mukana!Ei torxia, niihin ei löydy koskaan sopivia ruuvimeisseliä
Ettei olisi liian helppoa, niin luulet ostavasi torx ruuveja, muttei ne TX -kärjet käykään, ja mulkkaat vaan sen kolon.Torx koot ovat ilmoitettu esim T-10, T-15, T-20, T-25, T-30 ja T-40
Jos jotkut sekoilee, niin ne on muut kuin LatteHitto, unohdin jo ketjun aiheen, kun luin tuota ihme torks-sekoilua...
Nyt tuli paljon infoa. Oletko wurthillä töissä?katso liitettä 9042
Ettei olisi liian helppoa, niin luulet ostavasi torx ruuveja, muttei ne TX -kärjet käykään, ja mulkkaat vaan sen kolon.
Syy on se, kun markkinoilla on vielä parempia ns. AW -koloilla olevia ruuveja. Se on torxista parannettu versio, kolo muistuttaa sitä samantyylistä piparkakkukuviota, mutta kolo on kartiomainen ---> ei yhtään klappia, ja ruuvaaminen on vielä nopempaa ja kantoja mulkkaamatonta. Koot on merkattu samoilla numeroilla kuin TX.
Samaa kehitystä tapahtui ristipäissä aiemmin, kun Phillips -ristipäästä (+) kehittyi Pozidriv. Sen + -kuviossa on lisänä pienet "viikset" kuvion pohjalla. Tuli enempi tartuntapintaa, kun on ikäänkuin kaksi plussaa 45 asteen erolla sisäkkäin. Neljän sakaran sijasta 8.
Mahtaako kaikki miehet vieläkään tietää tuota eroa, ihmettelevät kun ruuvinkannat ja kärjet aina vaan mulkkaantuu
Ja sitten on vielä paljon muutakin, reikäpäitä jne jne, mutta tuossa peruspenan setit. AW -kärjet:
katso liitettä 9042
Vaadin anteeksipyyntöä tästä, mutta vasta sitten kun olet valittu kansanedustajaksiG: Tykkäätkö jouluruuvista?
Savolaisethan tekee niitä
Syövät joulunauloja ja kieroina ihmisinä paskovat jouluruuveja
*sori savolaiset, mut oli ihan pakko muuntaa vanha vitsi jouluaiheiseksi näin joulun alla*
Kiitti En oo, mutta tiedän talon. En oo myöskään remppareiska tai timpuriNyt tuli paljon infoa. Oletko wurthillä töissä?
It`s a dealVaadin anteeksipyyntöä tästä, mutta vasta sitten kun olet valittu kansanedustajaksi
minä olen ollut, oletko sinä edelleen?Nyt tuli paljon infoa. Oletko wurthillä töissä?
Joka päivä ja väliajatkinminä olen ollut, oletko sinä edelleen?
Joka päivä ja väliajatkin
No ei yksikään näistä. Heitin läppää aiemmin.
Hyvät muistot on.
Kenttä, center vai head office?
paskat, sua harmittaa aiempi paljastuksesiNo ei yksikään näistä. Heitin läppää aiemmin.
Mikä vttu on psykologitaustainenVoihan nenä, en pysty vastaamaan edelliselle, koska robomode estää.
Sä olet varmaan psykologitaustainen hr-typykkä