G:tupakoitko? Montako korvatulehdusta lapsellasi on ollut?

Mä muistan ku isä puhalsi tupakan savua korvaan kun sattui. :D Silti kertaakaan en muista et olisin lääkärissä käyny korvatulehduksen takia vasta kun yli 20 vuotiaana.

Pojalla 1 vuotiaana 1 korvatulehdus ja toivotaan ettei enempää tule.

:saint:

Ja aloitin polttamisen eron aikoihin mutta pysyn parvekkeella ja pojan kanssa ulkona ollessa en polta.
 
Me poltetaan molemmat, ja lapsilla (6v ja 2v) ei ole ollut yhtään korvatulehdusta. Kuopus ei ole ollut edes kertaakaan kipeänä, yhtä pientä flunssaa lukuunottamatta. Esikoinenkin hyvin vähän sairastellut koskaan.

Mun kaveri ei polta, ja hänen pojalla oli pienempänä 9 korvatulehdusta 6kk aikana, kuulemma lyhyet korvakäytävät tai jotain, että tuskin se tupakka nyt ihan kaikkea aiheuttaa.
 
Tupakoin aikoinaan
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 14:46 vieras kirjoitti:
Tai tupakoiko miehesi?
kun isot lapset oli pieniä. Keskimmäisellä oli korvatulehduksia. Loppuivat tiukalla dietillä, allergian takia. Ei isompana millekään allerginen.
Lapsia minulla viisi! :saint:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 22:38 Santtulin äiti kirjoitti:
Mä muistan ku isä puhalsi tupakan savua korvaan kun sattui. :D Silti kertaakaan en muista et olisin lääkärissä käyny korvatulehduksen takia vasta kun yli 20 vuotiaana.

Pojalla 1 vuotiaana 1 korvatulehdus ja toivotaan ettei enempää tule.

:saint:

Ja aloitin polttamisen eron aikoihin mutta pysyn parvekkeella ja pojan kanssa ulkona ollessa en polta.


Muistan myös kun mun iskä samanlain puhalsi tupakan savua korvaan. Jotta ei tulisi tulehduksia ja ei muuten ole ollut vieläkään ja ikää parin päivän päästä jo 32v... :D <br><br>
 
En polttanut raskausaikana enkä enää sen jälkeenkään kuin viihteellä, mies polttaa kaukana laspesta. POika 1v10kk, tulehuksia ollu toistakymmentä puolen v sis, tuubit saatiin korviin pari kk sitten.
 

Yhteistyössä