G: Tiedätkö vauvan sukupuolen?

Esikoisesta tiedettiin rv 40, siihen asti oltiin arvailtu..
Nyt toisesta sanottu samaa sekä rakenneultrassa että viikolla 33 ultrassa. Joten eiköhän me tiedetä.. Periaatteessa meille olisi sama vaikka ei tiedettäisikään, mutta kiva tämä on näinkin.. :)

Ei tietoa. Yksityisellä rakenneultrassa, jos lääkäri olisi kysynyt että halutaanko tietää, niin silloin oltaisiin vastattu kyllä. Mutta kun asiasta ei ollut mitään puhetta, niin ei sitten itse kysytty.

Esikoisen aikaa yksityisellä ei taaskaan lääkäri kommentoinut mitenkään, mutta silloin itse olin näkevinäni että pojasta on kyse. Näin myös oli. Tällä tokalla kerralla en nähnyt mitään ylimääräistä, mutta eipä oikein ollut sopivaa kuvakulmaakaan, joten en uskalla edes veikkailla sukupuolesta.

Tiedetään että poika ois tulossa,samaa sanottu kolmessa ultrassa ja ompas meillä kuvakin pojun vehkeistä :heart: :heart: :heart:

mutta silti olen kuullut niitä juttuja että viikkoa ennen synnytystä ultran mukaan se ja se ja sit ollukki toinen =) Mutta mitäpäs väliä sillä sukupuolella on,itse vain sen takia haluttiin tietää että osais ostella vaatteita sun muuta :LOL: :LOL: :LOL: Nyt rv31+5

Sen takia se olisikin kiva tietää, että voisi hankkia muitakin kuin neutraaleja vaatteita, mutta esim esikoista odottaessa en hankkinut yhtään vaikka tosiaan tiedettiin varmaksi rv 40. Nyt olen kyllä hankkinut muutaman vaatteen luottaen siihen, että on mitä sanottu.. Täytyy antaa sitten vain pois jos kuitenkin toisin käy.. ;)

tiedän, poika on, niin selkeä pippeli ja pussit näkyi ultrassa, jos joku epäilee, et olis väärin, niin kertokaa mulle tammikuisten ketjusta et mikä muukaan se siinä ultrakuvassa oli, aika selkee on, ja jos meni "arvaus" pieleen, niin sit saa mennäkin, niin selkeä kuva oli!

Rakenneultrassa ei vauva suostunu näyttää, piti jalat tiukasti yhdessä. 4D-ultrassa sitte lääkäri totes, että niiin selvä tytön alapää ku olla ja voi ja sillä mennnään etenpäin, että tyttö tulee :heart:

Yhteistyössä