G: Teutonia, Hartan vai Gesslein?

• Viestiketjun aloittaja kevätvauvalle
  • Ensimmäinen viesti
kevätvauvalle
Nyt on päättämisen vaikeus, siksi gallup-kysely :) Meille hankitaan kevätvauvalle yhdistelmät Saksasta, mutta valinnanvaikeus on nyt merkissä ja mallissa :ashamed: Eli jos omistat jonkin kyseisistä merkeistä, niin kehu tai hauku omiasi, toki kerro hyvät ja huonot puolet myös muista merkeistä, jos tiedät :)

Ja samoin, toivon kommentteja, nelipyöräiset vs. kolmipyöräiset ;)

Kiitos kommentoijille :hug:

Pertsa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.03.2007 klo 18:16 Milla kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.03.2007 klo 18:15 Milla kirjoitti:
Yksi ero voisi olla, että Teutonian kaikissa vaunuissa koppa liikkuu äänettömästi. Gessleiniä joku moitti tästä.
Siis tarkoitin tietysti kuomu :)
Mä olen ymmärtänyt kaikilta nettisivuilta, että Gessleinissa on äänetön kuomu :whistle: Eli oisko kyse vanhoista malleista?

rekisteröitykääpä ja etsikää, näistä on ollut juttua tasaiseen tahtiin. nämä ovat eurooppalaisia merkkejä; matalempi, sirompia, hyvin jousitettuja ja kauniin värisiä, verrattuina esim emmaljungiin tai brioihin. ainakin minun silmiini =)
kannattaa käydä kaupoissa kiertelemässä ja sovittamassa autoon että mahtuuko, jos autolla liikutte. kovin suuria eroja ei näissä taida kyllä olla.. ja myyjät osavat myös neuvoa, ei sieltä kaupasta ole pakko mitään ostaa, voi ihan vaan mennä katselemaankin =)

Yhteistyössä