G:Tekisitkö työksesi lehtien puhelinmyyntityötä jos muuta ei olisi?

  • Viestiketjun aloittaja "oikea ammattivalittaja"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Kai sitä olisi pakko, vaikka minusta ei siihen ole, kun vaikka mulla ei mitään vikaa kuulossa ole niin silti on niin vaikea saada ihmisten puheista selvä puhelimessa. pitää olla nokatusten ja nähdä se ihminen. Noloa arvailla puhelimessa mitä toinen sanoo ja noloa pyytää useita kertoja toistamaan. Niin ja joo puhelimessa joudun olemaan päivittäin töissäkin useita kertoja ja soittelemaan ties minne. Onneksi kuitenkin vähän tuohon hommaan on tullu totuteltua.
 
Pakko kai se olisi, jos ei mitään muuta löytyisi. Sitä ennen kävisin kyllä kaikenmaailman kurssit, joita vaan irtoaa, menisin vaikka työharjoitteluun ja hakisin töitä ulkomailta asti. Työttömänä ja toimettomana ei mun pää kestä.
 
"vieras"
Pakkohan se olisi. Olisin siinä työssä varmaan niin surkea että saisin potkut, en osaa yhtään tuputtaa mitään ja olen arka soittelemaan tuntemattomille. Tai sit kuulostaisin niin reppanalta et ihmiset tilaisi multa kaikkea turhaa säälistä :DD
 
Hirttäytyisin mielummin lakanaan, kuin tekisin niin ala- arvosta työtä. Pelkkää kusetusta koko työ. Oman alani töitä nautin tehdä ja tällä hetkellä aivan mahtava työ ja työkaverit :).
 
"vieras"
En tee. En jaksaisi pitkään kuunnella vattuilua. Toisekseen, minusta ei ole myymään väkisin toiselle mitään. Monet vamhukset menevät helppoon ja muistisairaat saattavat tilata tyytyväisenä vaikka kaikki lehdet, mitä tarjotaan.
 
"minni"
Olen tehnyt pari vuotta (en putkeen) ja kovin helposti en enää siihen hommaan lähde. IHAN mitä muuta tahansa. En kestäis päivääkään, mutta jos oikeasti ei MITÄÄN muuta olisi, niin kyllä.
 
moraalinen
En. En hyväksy puhelinmyyntiä, se on mielestäni moraalitonta ja verrattavissa siihen, että vanhus pysäytetään kadulla, tungetaan käteen joku rihkama ja aletaan vaatia maksua siitä. Puhelinmyyjäthän saavat miiltei kaikki tulonsa sellaisilta, jotka eivät osaa tai uskalla sanoa selvästi EI.
 

Yhteistyössä