V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Mulla ei oo lapsia, mutta alle vuoden ikänen kissa kyllä joka näki emäntänsä taas kunnon tuiskeessa, en tiä paljon join, mutta PALJON, se on varma. :xmas: Ja juon yhä vieläki, voi kattiparkaa... Mut hyvin olen kisun hoitanu.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hhh:Alkuperäinen kirjoittaja MariaS:Niin ja kolme vee lapsi ja ok jaksaa hoitaa, onneksi on nuita muitakin hoitamassa :snotty:
Tosi monta..heräsitkö aamulla lapsesi kanssa? Keitä muita on hoitamassa?
Alkuperäinen kirjoittaja TIIMARIVIHKO:*toimittaa tiedot suoraan lastensuojeluviranomaisille* :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja meillä näin:Juotiin muutamat lasten hereillä ollessa ja vähän enemmän sitten myöhemmin. Pikku kännissä oltiin, ei pahasti.