g. syökö lapsenne kaupan valmisruokia ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mietteliäs
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä on kumpikin lapsista syönyt vuoden iästä kaikkea ja myös kaupan valmisruokia. Välillä niitä ostan, mutta jo hinnankin vuoksi niitä ei kamalasti ostella.

Kyllä vaan ja hyvällä ruokahalulla. Pienen lemppari on lihaperunasoselaatikko ja tapolan mustamakkara. Isopoika tykkää pakastepizzoista. Ja hernekeitosta tykätään kaikki.

Jos kelpaisi niin tarjoaisin kyllä välillä. Pinaattiletut, pinaattikeitto, kalapuikot jne. on mun mielestä hyvää(en tarkoita terveellistä) ruokaa ja vaikea tehdä itse. Mutta meillä ei kelpaa, ei sitten millään...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ok :) meillä lapsi 1v4kk ja oon miettinyt että pitäiskö joskus koittaa ostaa esim. jos ollaan reissun päällä ja kokeilla söisiki..

No kyllä tuon ikäiselle tarjoaisin ihan niitä soseita. Paljon terveellisempiä kuin einekset.

mellä ei syö kukaan valmisruokia. mies laittaa aina itse ruuan alusta loppuun. mies ei tykkää lkuunkaan valmisruuista. joten niitä ei meille edes hankita. enkä ole kyllä kaivannutkaan

Valmisruoan raja?

Syö karjalanpiirakoita ja makkaraa, en tee niitä itse. Myöskin pinaattiletut ja kalapuikot kelpaa, varmaan moni muukin, mutta meillä ei tarjota niitä valmiita aterioita kuten laatikot, lasagnet, pastat, pitsat jos ap niitä tarkoittaa.

Alkuperäinen kirjoittaja lina:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ok :) meillä lapsi 1v4kk ja oon miettinyt että pitäiskö joskus koittaa ostaa esim. jos ollaan reissun päällä ja kokeilla söisiki..

No kyllä tuon ikäiselle tarjoaisin ihan niitä soseita. Paljon terveellisempiä kuin einekset.

Eipä kelpaa lapselle purkki ruuat, toki tarjoaisin niitä mielummin kun eineksiä.

ja tosiaan EN TARKOITTANUT mitään nakkeja,kalapuikkoja,karjalanpiirakoita ym. Vaan niitä lihaperunalaatikoita ym..

Alkuperäinen kirjoittaja yx:
mellä ei syö kukaan valmisruokia. mies laittaa aina itse ruuan alusta loppuun. mies ei tykkää lkuunkaan valmisruuista. joten niitä ei meille edes hankita. enkä ole kyllä kaivannutkaan

Tekeekö sun mies makkaraa, nakkeja, karjalanpiirakoita, perunasalaattiakin jne. vai ettekö vaan syö semmoisia?

Yhteistyössä