Alkuperäinen kirjoittaja kks:parhaillaan, ikävä kyllä... onneks pääsee ihan kohta pois!!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ootko asunu?Alkuperäinen kirjoittaja kks:Ruokolahti....
eihän sielä ookkaa paitti ny visiitti on ihan mukava paikka.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:joskus kävin paikassa nimeltä jalasjärvi, siellä ei ollu kyllä yhtään mitään
Alkuperäinen kirjoittaja Ti Anna:Jos kysytään KAMALINTA kuntaa/käpykylää, niin eihän se suinkaan sulje kaupunkeja pois. Minä äänestän Jyväskylää siksi, että tää on mun mielestä kamalin paikkakunta.Alkuperäinen kirjoittaja noh:Karkkila on kyllä kapunki, mutta niin niin NIIIIIN pieni, että menee käpykylien joukkoon, koska palvelutkin on niin että niitä ei ole.
Ihmettelin kyllä samaa minäkin, että mikä käpykylä se vantaa on?! Tai Jyväskylä?! Yliopistokaupunki.
Tuppukylä voi olla myös ilmapiiri.Alkuperäinen kirjoittaja Nekkis:Tuntuu, että eipä edes aikuiset ihmiset osaa vetää rajaa oikeasti kuolleen tuppukylän ja palveluja tarjoavan pikkukunnan välille. Kamaluus tietysti jokaisen oma mielipide.
Täällä on lueteltu paljon kuntia, joissa tarjotaan yllättävän paljonkin palveluita, joissa asuu eri-ikäisiä ihmisiä (vauvasta vaariin) ja joissa yhteydet ovat hyvät. Sellaisia paikkoja en kyllä kuolleiksi tuppukyliksi haukkuisi.
Tässäpä joitain tietoja sinulle nyky-Mikkelistä:Alkuperäinen kirjoittaja masi:MIKKELI vaikka kaupunki onkin, niin tekemällä on tehty pikkupaikasta olevinaan ISO kaupunki, kun kaikki pienet käpykylät ja kunnat on liitetty mukaan mahtimikkeliin..tosiasiassa asukkaita lienee 30 000tuhannen paikkeilla...iso city.. kuoleva käpylä jossa asuntojen hinnat korkeammalla kun monessa kasvukeskuksessa
Mä tykkään kans Mikkelistä. Unohdit mainita Saimaan, maailman hienoimman järvenAlkuperäinen kirjoittaja mikkeli:Tässäpä joitain tietoja sinulle nyky-Mikkelistä:Alkuperäinen kirjoittaja masi:MIKKELI vaikka kaupunki onkin, niin tekemällä on tehty pikkupaikasta olevinaan ISO kaupunki, kun kaikki pienet käpykylät ja kunnat on liitetty mukaan mahtimikkeliin..tosiasiassa asukkaita lienee 30 000tuhannen paikkeilla...iso city.. kuoleva käpylä jossa asuntojen hinnat korkeammalla kun monessa kasvukeskuksessa
Vaatekauppoja +30kpl (mm. Gina Tricot, H&M, Benetton, Glitter, KappAhl, Chriss, BG Brand Gallery, Cara Fashion...)
Ravintoloita +30kpl
Baareja +50kpl
Parturi-kampaamoja +50kpl
Kosmetologeja +15kpl
Muuta mukavaa:
- Loistavat harrastus- ja liikuntamahdollisuudet
- Suomen parhaimpiin kuuluva kuntosali/liikuntakeskus
- n. 7,000 opiskelijaa; maan monialaisin AMK
- Vilkas keikkaelämä; joka viikonloppu tunnettuja bändejä
Että hirveä käpykylä tuo Mikkeli.
Kuka nyt hurrikylässä tahtoisi asua :$Alkuperäinen kirjoittaja AS:Karijoki, Lapväärtti, Isojoki, Närpiö, Myrkky ja kaikki h****tin olemattomiin kuihtuvat svessonikylät kusisen Kristiinankaupungin ympärillä. Täällä ei ole MITÄÄN, ei niin yhtään mitään, ei töitä, ei junayhteyksiä, ei tarpeeksi lähellä pankkeja, pienimmissä paikoissa ei edes ruokakauppaa, vaatekauppoja ei ollenkaan, ei elokuvateatteria, ei uimahallia, ei ammattikouluja, EI MITÄÄN sellaiselle joka ei ole iältään 50+ Huonosti suomea puhuvia asiakaspalvelijoita, hulluja naapurinakkoja, vanhoja ihmisiä.
ÄLKÄÄ ASTUKO TÄNNE JALALLANNEKAAN!!!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuka nyt hurrikylässä tahtoisi asua :$Alkuperäinen kirjoittaja AS:Karijoki, Lapväärtti, Isojoki, Närpiö, Myrkky ja kaikki h****tin olemattomiin kuihtuvat svessonikylät kusisen Kristiinankaupungin ympärillä. Täällä ei ole MITÄÄN, ei niin yhtään mitään, ei töitä, ei junayhteyksiä, ei tarpeeksi lähellä pankkeja, pienimmissä paikoissa ei edes ruokakauppaa, vaatekauppoja ei ollenkaan, ei elokuvateatteria, ei uimahallia, ei ammattikouluja, EI MITÄÄN sellaiselle joka ei ole iältään 50+ Huonosti suomea puhuvia asiakaspalvelijoita, hulluja naapurinakkoja, vanhoja ihmisiä.
Mä oon iha samaa mieltä... Oikeesti miks Mikkeliä aina mollataa? Sokoski laajenee! Mut täytyy kyl sanoo et enne akselia ei oolu oikee mitää muista kivoja vaatekauppoja, ku Vero Moda, H&M, Seppälä... Mut onneks nyt on vaikka mitä... Gina Tricot ja Vero Moda on parhaita!!!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä tykkään kans Mikkelistä. Unohdit mainita Saimaan, maailman hienoimman järvenAlkuperäinen kirjoittaja mikkeli:Tässäpä joitain tietoja sinulle nyky-Mikkelistä:Alkuperäinen kirjoittaja masi:MIKKELI vaikka kaupunki onkin, niin tekemällä on tehty pikkupaikasta olevinaan ISO kaupunki, kun kaikki pienet käpykylät ja kunnat on liitetty mukaan mahtimikkeliin..tosiasiassa asukkaita lienee 30 000tuhannen paikkeilla...iso city.. kuoleva käpylä jossa asuntojen hinnat korkeammalla kun monessa kasvukeskuksessa
Vaatekauppoja +30kpl (mm. Gina Tricot, H&M, Benetton, Glitter, KappAhl, Chriss, BG Brand Gallery, Cara Fashion...)
Ravintoloita +30kpl
Baareja +50kpl
Parturi-kampaamoja +50kpl
Kosmetologeja +15kpl
Muuta mukavaa:
- Loistavat harrastus- ja liikuntamahdollisuudet
- Suomen parhaimpiin kuuluva kuntosali/liikuntakeskus
- n. 7,000 opiskelijaa; maan monialaisin AMK
- Vilkas keikkaelämä; joka viikonloppu tunnettuja bändejä
Että hirveä käpykylä tuo Mikkeli.
Mä asun Myrkyssä ja ollaan tyytyväisiäAlkuperäinen kirjoittaja AS:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuka nyt hurrikylässä tahtoisi asua :$Alkuperäinen kirjoittaja AS:Karijoki, Lapväärtti, Isojoki, Närpiö, Myrkky ja kaikki h****tin olemattomiin kuihtuvat svessonikylät kusisen Kristiinankaupungin ympärillä. Täällä ei ole MITÄÄN, ei niin yhtään mitään, ei töitä, ei junayhteyksiä, ei tarpeeksi lähellä pankkeja, pienimmissä paikoissa ei edes ruokakauppaa, vaatekauppoja ei ollenkaan, ei elokuvateatteria, ei uimahallia, ei ammattikouluja, EI MITÄÄN sellaiselle joka ei ole iältään 50+ Huonosti suomea puhuvia asiakaspalvelijoita, hulluja naapurinakkoja, vanhoja ihmisiä.
Ei kukaan, paitsi ne hurrit itse. Äkkiä pois, miten tänne tuli eksyttyäkään :S