Anoppi antoi lapsen pestä hampaansa kaakaolla- kun se halus kerta
Jäin kerrankin sanattomaksi......
Jäin kerrankin sanattomaksi......
Mitä ylilyöntiä tossa on?anoppi laittaa paketillisen ( ison ) Domino-keksejä pöydälle kun lapset astuvat sisään. Ja nuohan syö.
appiukko taas luottaa vanukkaiden voimaan
En ole jaksanut enää asiasta huomautella, koska välimatkaa 500km, joten eivät viikottain näe.
Hoida itse pentusi niin ei tarvitse tapella nukkumisien kanssa jos mummon ilmainen lastenhoitoapu ei kelpaa.Alkuperäinen kirjoittaja ärsy;24170751:Mun äidille ei auta mikään mitä ohjeistan esim. pojan päivärytmistä tai syömisistä. Mm. viimeks kun vein pojan hoitoon, sanoin että on just syönyt, että juota maito ja laita päiväunille, mieluiten nyt heti. No lähdin asioille ja soitin tunnin päästä kysyäkseni onko saanut pojan nukahtamaan, niin ilmoitti syöttäneensä ruokaa sille ja oli laittanut pojan 5min sitten nukkumaan. Ihan normaalia mun äidiltä on että antaa vuosikkaan pojan nukkua vaikka kolmetkin päiväunet, ja sitten illalla ihmettelee kun poika ei nukahda ennen puolta yötä. Meidän poika on vielä kamalan herkkä sekoamaan noissa unirytmeissään, joten aina kun on ollut mummilla hoidossa, saa seuraavat kolme päivää tapella nukkumisen kanssa. :/
Siis mitä niin kamalaa tuossa on??anoppi laittaa paketillisen ( ison ) Domino-keksejä pöydälle kun lapset astuvat sisään. Ja nuohan syö.
appiukko taas luottaa vanukkaiden voimaan
En ole jaksanut enää asiasta huomautella, koska välimatkaa 500km, joten eivät viikottain näe.