G: Suhteenne kiinankaaliin ja mitä siitä teette?

Alkuperäinen kirjoittaja keittiöllä töissä:
Ei kait kukaan näytä kiinankaalia niinkuin salaattina enää ?
En ole tilannut sitä enää vuoskausiin, ainoa mihin sitä kotioloissa käytän on lämpimät wokit.

Aijai, pysyttele kuulolla. Mä veikkaan, että kiinankaali kokee uuden tulemisen ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Evetsu:
En oo ikinä ostanu kiinankaalia. Muistaakseni äiti joskus sanoi että siinäkin piilee listeriavaara tai jotain, joten ei tee mieli ostaa eikä syödä..

Voin olla kyllä täysin väärässäkin...

Olen kuullut ihan samaa eli että tuota kiinankaalta ei kannattaisi syödä raakana. En itse siitä edes tykkää, vaan salaatin teen mielummin erilaisista salaateista. Kiinankaalta en osta ikinä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En oo ikinä ostanu kiinankaalia. Muistaakseni äiti joskus sanoi että siinäkin piilee listeriavaara tai jotain, joten ei tee mieli ostaa eikä syödä..

Voin olla kyllä täysin väärässäkin...

Olen kuullut ihan samaa eli että tuota kiinankaalta ei kannattaisi syödä raakana. En itse siitä edes tykkää, vaan salaatin teen mielummin erilaisista salaateista. Kiinankaalta en osta ikinä.

Jaa no voi tos mun luulossa sitten olla ihan jotain perääkin =)

Meillä oli joskus marsu joka rakasti sitä, joten minusta se on marsun ruokaa.. Ja se haisee sille häkille :/ Tosin olen syönyt elämäni parhaat kasviskääryleet, jotka oli tehty kiinankaalista! Harmi, kun en tiedä reseptiä.

Yhteistyössä