G: Siviilisäätysi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Saako blondi kysyä tyhmän kysymyksen? :ashamed:

Noissa virallisissa lomakkeissa kun kysytään siviilisäätyä, ja mä oon eronnut mut nykyään asun avoliitossa, niin kuuluuko mun merkitä kohta )avo-/avioliitossa vai )eronnut, vai molemmat??

Mua niin hävettää mun tyhmyys etten oo kehdannut keltään kysyä irl...

Alkuperäinen kirjoittaja Jellicat is having a ball:

Noissa virallisissa lomakkeissa kun kysytään siviilisäätyä, ja mä oon eronnut mut nykyään asun avoliitossa, niin kuuluuko mun merkitä kohta )avo-/avioliitossa vai )eronnut, vai molemmat??

Ap myös eronnut, mutta ei se ketään enää kiinnosta kun olen uudestaan naimisissa :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Ap myös eronnut, mutta ei se ketään enää kiinnosta kun olen uudestaan naimisissa :)

No niin mäkin aattelin...
Mut mun päätä jotenkin sekotti kun isyydentunnustustilaisuudessa (avomies oli siis tunnustamassa meidän lasta) lastenvalvoja merkitsi mun kohdalle että eronnut...ja mun avomiehen kohdalle että avoliitossa. :$ Tuli semmonen hassu olo, ihan kun se olis käännetty se asia niin että mun mies on mun kanssa suhteessa mutta mä en oo sille mikään. Äh...

Tais olla höpsähtänyt akka kyseessä. (minä vai lastenvalvoja? :p )

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

No niin mäkin aattelin...
Mut mun päätä jotenkin sekotti kun isyydentunnustustilaisuudessa (avomies oli siis tunnustamassa meidän lasta) lastenvalvoja merkitsi mun kohdalle että eronnut...ja mun avomiehen kohdalle että avoliitossa. :$ Tuli semmonen hassu olo, ihan kun se olis käännetty se asia niin että mun mies on mun kanssa suhteessa mutta mä en oo sille mikään. Äh...

Tais olla höpsähtänyt akka kyseessä. (minä vai lastenvalvoja? :p )

Mulla mies on eronnut ja nyt mun kanssa avoliitossa. Poliisiasemalla laittoivat kyllä, että eronnut. Eronnut on niin kauan, että on uusissa naimisissa, avoliitto ei riitä.

Yhteistyössä