G: Sinun ja miehesi horoskooppimerkit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "odessa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="mä";24298568]Aurinkomerkkejä en mainitse. Nouseva merkkini on Neitsyt ja miehen Kalat. Kuu on minulla Kaloissa ja miehellä Kaksosissa. Merkiurius on molemmilla Kaksosissa. Minulla Venus on Kaksosissa, miehellä Ravussa. Kysyttävää? :D[/QUOTE]

Ei kysyttävää :) itse olen aurinko-oinas, nouseva jousimies ja kuu on leijonassa.

[QUOTE="odessa";24298631]kumpi oli parempi rapu vai kalat?[/QUOTE]

Vähän vaikea sanoa koska olivat kuitenkin koko elämältään hyvin erilaisia. Mut kait mä enemmän tunsin yhteenkuuluvuutta ravun kanssa, koska hän tuntui turvalliselta. Kalat taas oli taivaanrannan maalari.

[QUOTE="vieras";24298806]Mitä olet sitten kuvitellut?[/QUOTE]

Ei vois kuvitella aurinkomerkkien perusteella. Mutta ite oon nouseva härkä (aurinko jousimies) ja mies on nouseva jousimies (aurinko rapu). Kuumerkit on meillä taas vastakohdat.

Hyvät edellytykset parisuhteelle on kuulemma, jos kumppanin nouseva merkki ja oma aurinkomerkki on sama tai toisinpäin. Tai jos kuumerkit on samat. Mutta ei se tarkota, että onnistuu varmasti tietenkään :)

Ja esim. minä ja mies ollaan melkein kun yö ja päivä.

Kaksosia olemme molemmat. Jostain joskus luin, että tämä yhdistelmä on kuin olisi kaksi kukkoa tunkiolla samaan aikaan- tuhoon tuomittu liitto eli tule mitään joten ei kannata edes yrittää/jatkaa.
Olen kyllä asiasta aivan toista mieletä :)

Yhteistyössä