G: ryömiminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Alli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä alkoi ryömiminen 5kk ikäisenä,6kk ikäsenä alkoi mennä huoneesta toiseen.Nyt 7kk ja yrittää nousta pystyyn ja istua ilman tukea,luulen,että konttaus jää kokonaan pois!

Meidän tytteli lähti liikkeelle vasta 11.5kk ikäisenä ja silloinkin istuiltaan. Kävelemään oppi 12.5kk ikäisenä. Puolentoista vuoden ikäisenä alkoi kääntyilemään sängyssä, siihen asti aamulla sai nostaa samasta asennosta sängystä, kun oli illalla laittanut. Nyt on vauhtia vaikka muille jakaa ja ikää on 2v.

Muutaman päivän alle 4 kk:den.

Tää on ollutkin sellainen Superman koko elinikänsä. : )

Toisaalla olen ylpeä toisaalla, kadehdin kavereideni vauvoja, ne kun ovat malttaneet olla vauvoja. Meillä ei.!!!

2 viikon ikäisenä käännyttiin jo vatsalta selälleen...

meitin neitokainen, nyt 8kk, alkoi kontata puolen vuoden tietämillä, sitä ennen oli peruutellut kuukauden verran, mut varsinaista ryömimistä ei meillä nähty ollenkaan. heti kun konttaus alkoi sujui, neiti alkoi pyrkiä ylöspäin, tossa 7kk tienoilla alkoi ottaa askelia tukea vasten ja nyt liikkuu jo ihan vauhdikkaastikin tukea vasten, mut tasapaino tuntuu olevan vielä sen verran hukassa et seisominen ja käveleminen ilman tukea vaatinee vielä jonkin aikaa harjoittelua. isänsä on kävellyt 8kk iässä ja mulla oli ikää n1v.

Yhteistyössä