G: Ruumiinrakenteesi: päärynä, omena, tiimalasi, banaani, joku näiden välimuoto?

  • Viestiketjun aloittaja gallupitartartar
  • Ensimmäinen viesti
Kaipa mä olen jotain tiimalasin ja päärynän väliltä. Vyötärö on selkeästi kapea. Yläkroppa siro Koko 36 ja tissit 75B/C, alakroppa taas 38-40.. Reidet ei mitenkään järkyttävän paksut ole mutta kaikki kertyy mulla peppuun..
 
"anni"
Mä olen kuvitellut olevani leveäperseinen tiimalasi mutta aika suoralinjainen kroppa mulla on (nykyään). 94-67-97 Banaani-tiimalasi, sanoisin. Monilla isoa persettä valittelevilla naisilla on oikeasti aika säälittävä lätyskä persus, ehkä niillä on samanlainen harha omasta leveydestään ja isoudestaan kuin mulla oli?
 
nuzuki
atleetti. Urheilija tyyppinen, järjettömän tiukka peppu - et pysty nipistämään jos jännitän. paino on n. 76kg ja pituus 180cm. Rasva% en tiedä mutta alhainen. 8pack näkyy jonkinverran. Naamasta hieman ikä näkyy mutta kropasta ei.
 
"Nainen"
Itse olen erittäin kurvikas ja sensuelli, oikein kuin espanjalainen kitara. Rintani ovat kuin isot herkulliset kastepisarat, vyötäröni siro ja kapea. Lantioni on kovin naisellinen ja pakarat kiinteät ja täydellisen muodostuneet pyöreät palaset taivasta. Luustoni on hienorakenteinen ja hentoisen oloinen. Vastasinko kysymykseen oikein?
 
Pikkupikku
Olen hoikka, pieni, leveäharteinen päärynä. Pieni rinnanympärys, mutta hartiat antavat illuusion tiimalasista. Ei skrode, vaan siro, pehmeä, petite. Ihmiset luulevat laihemmaksi kuin oikeasti olen. Perse aika iso, muttei missään tapauksessa jykevä.
 
Taas Ette Osaa
Mittojen puolesta tiimalasi, mutta en mä sellainen "perinteinen" tiimalasi kuitenkaan ole, kun en ole kovin persevä tai rintava.
Selkeä toi vyötärö-lantiokaari kuitenkin ja muuten tasaisen hoikka, eli ei ole "painottunut" ylä- tai alavartalo.
Mikä on perinteinen tiimalasi? Tiimalasivartalo ei tarkoita että pitäisi olla jätti-ihratissi fättiperse. Kyse on vaan siitä missä suhteessa hartiat, vyötärö ja lantio on. Eli olet "perinteinen" tiimalasi.
 
"a.p."
Itselläni rasva kertyy enimmäkseen reisiin ja lantiolle. Olen siitä hassu päärynätiimalasi, että paksujen reisien ja muhkean lantion keskellä on suht koht pieni j pylly. Olen aika koomisen näköinen, kun painoa kertyy liikaa.
 

Yhteistyössä