G: Ruokatraumoja

24.03.2008
792
0
16
Eli mistä ruoasta on jääny trauma?
Mulla on 3.

1. Pinaatti(pussi)keitto.
Isä joskus kesäreissulla laitto sitä meille jossain tienposkessa Ruotsin ja Norjan rajalla. Oli kyllä nii hirveetä ettei mikään :x Tai jopa ihan laatta lentää...
2. Italianpata (pussista seki) äiti teki sitä meille vuorostaan ja aina jompi kumpi meistä ykäs sen ylös.
3. Ralliautokarkit. Niitä sai joskus 50 pennillä kappale ja me kaverin kans vietiin kioskille jääkiekkokassillinen tyhjiä pulloja ja ostettiin niillä sit niitä karkkeja koko rahalla. Saatiin kai joku 30 mk per nenä. Puolet kai sain syötyä nii ykä tuli.

Mites muilla?

Maksapihvit jää syömättä. Siis ei jauhemaksa, vaan ihan koko lihasta. Koulussa joskus lukiossa muistaakseni pihvin sisässä oli karmea suoni. Sellanen, johon ei hampaat pystyny. Melkein laatta suussa koitin päästä eroon moisesta. :x

kaalilaatikko :x :x en suostunut maistamaan,niin sitten itkettiin ja syötiin :whistle: äiti sanoi,että kaikkea ruokaa on maistettava..enpähän oo kaalilaatikkoa syöny kovin usein sen jälkeen :D ja tilannetta pahenti se,että sisko ja veli ilkkui oven takana.. :snotty: olin sillon tokalla luokalla..

Hernekeitto; joku hoitokaveri oksensi pöydässä takas lautaselleen mun vieressä... En oo sen jälkeen tykänny!
Viinikumit; automatkalla mökille överit...
Koulun maksalaatikko; oli niin hirveän näköistä ryynivelliä, että jäi aina syömättä... Enkä muutenkaan syö maksista, sitä ostettiin koiralle välillä.

Maitoon keitetty kesäkeitto jota oli pakko päiväkodissa syödä vaikka en enää olis jaksanu ja kun sit oksensin osan myös lautaselle syöttämisellä jatkettiin.
Pelkkä haju saa mut yökkimään.

Kesäkeitto, maksalaatikko :x Koulussa joutunut pakolla syömään ja se tehnyt lähtemättömän TRAUMAN. :laugh: Anteeks luin just ton 6kk yökylään jutun.. No joo, Budapestit myös oksettaa ja valmis juutokastike nachoille :x

Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Maitoon keitetty kesäkeitto jota oli pakko päiväkodissa syödä vaikka en enää olis jaksanu ja kun sit oksensin osan myös lautaselle syöttämisellä jatkettiin.
Pelkkä haju saa mut yökkimään.
Siis oikeesti.. Tässä on taas päiväkodin tädeillä ollut aivot narikassa..

Alkuperäinen kirjoittaja Nibblerin sisko:
Alkuperäinen kirjoittaja Aminohappo:
Kesäkeitto, maksalaatikko :x Koulussa joutunut pakolla syömään ja se tehnyt lähtemättömän TRAUMAN. :laugh: Anteeks luin just ton 6kk yökylään jutun.. No joo, Budapestit myös oksettaa ja valmis juutokastike nachoille :x

mikä juttu?

Toi voiko 6kk käisen vauvan viedä hoitoon.. Ja siellä puhuttiin sit et mitä traumoja se vauvalle aiheuttaa... Mua huvittaa nuo ketjut joissa saadaan riita aikaseksi asioista jotka jokainen tekee tyylillään...

Yhteistyössä