Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja DURACELL:köyhä
taas kerran todistettiin,ettei rahalla kaikkea saa.. :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja DURACELL:köyhä
Mitä yritit ostaa?
Alkuperäinen kirjoittaja DURACELL:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja DURACELL:köyhä
Mitä yritit ostaa?
ostamassa en ole mitään,millä rahalla?
:snotty:
Ja köyhiltäkö ei sitten voi kuolla mies, tytär eikä poika?Alkuperäinen kirjoittaja DURACELL:no jos olisit rikas ja
-miehesi kuolisi
-tyttäresi
ja vielä poikasi
:|
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Ja köyhiltäkö ei sitten voi kuolla mies, tytär eikä poika?Alkuperäinen kirjoittaja DURACELL:no jos olisit rikas ja
-miehesi kuolisi
-tyttäresi
ja vielä poikasi
:|
Lisään vielä, että eipä se köyhyys ihmistä menetyksiltä suojaa. Ei suojaa rikkauskaan, mutta ainakin pääsee nopeammin lääkäriin, jos tili ei ole tyhjä.
Ja mä en tajunnut tosta mitäänAlkuperäinen kirjoittaja DURACELL:sitä en sano.että työtävieruksuvaa porukkaa oli...pikemmin päinvastoin..
sitä vaan,vaikkei se miule kuulu,surettaa,kuka potin joskus korjaa..
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Ja mä en tajunnut tosta mitäänAlkuperäinen kirjoittaja DURACELL:sitä en sano.että työtävieruksuvaa porukkaa oli...pikemmin päinvastoin..
sitä vaan,vaikkei se miule kuulu,surettaa,kuka potin joskus korjaa..![]()
Siis puhutko itsestäsi vai jostakusta muusta? Jos mulla ei olisi lapsia, niin testamenttaisin omaisuuteni kodittomille kissoille enkä tuntisi itseäni yhtään onnettomaksi sen takia.Alkuperäinen kirjoittaja DURACELL:sitä vaan,kun ei ole sitä perijää ...sitten,kun mammasta vielä aika jättää
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Siis puhutko itsestäsi vai jostakusta muusta? Jos mulla ei olisi lapsia, niin testamenttaisin omaisuuteni kodittomille kissoille enkä tuntisi itseäni yhtään onnettomaksi sen takia.Alkuperäinen kirjoittaja DURACELL:sitä vaan,kun ei ole sitä perijää ...sitten,kun mammasta vielä aika jättää
Okei. Jos joku läheisesi on menettänyt perheensä, niin tuskin hän olisi köyhänä perheensä menettäneenä sen onnellisempi kuin rikkaana perheensä menettäneenäkään. Suru se on molemmilla. Mitä tulee perintöön, niin ainahan sen voi lahjoittaa jollekin - vaikka hyväntekeväisyyteen - , jos omaisuus alkaa ahdistamaan.Alkuperäinen kirjoittaja DURACELL:itestä en puhu,antaa olla koko aihe>järkytys oli meillekkin..