G:Reseptivapaat laihdutustuotteet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Löllö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Löllö

Vieras
Olis kiva tietää,onko oikeasti olemassa sellaista reseptivapaata laihislääkettä/tuotetta,joka on auttanut laihduttamisessa huomattavasti?

Huuhaata vaikuttavat olevan,mutta onko kellään positiivisia kokemuksia ja mikä on tuotteen nimi,johon olet ollut tyytyväinen??

Haen juuri jotain muita vastauksia,kuin PV?
Tiedän että PV on hyvä.
Itse en käytä mitään tuotteita,vaan laihdutan juuri sillä elämäntapamuutoksella:-)

Kiinnostaa vaan,onko jollain näistä muista tuotteista hyviä kokemuksia?

Alkuperäinen kirjoittaja onni löytyy arjesta:
Nutriletilla olen saanut hyviä tuloksia. Sortunut olen sit jossain vaiheessa kuitenin :ashamed: Kromitableteista mun makeanhimo vain yltyy

miten sun masu on reagoinu nutrilettiin? oon kuullut että joillakin masu menisi sekaisin... mimmosia tuloksia oot saanut aikaan?

Oikotietä onneen (jos nyt oletetaan, jotta se onni on tässä tapauksessa painonpudotus) ei ole :| .

Vähennä mässyjä ja kaikkee valkosta (pullat, vaaleet leivät sun muut valkoset jauhot) ja liiku.

Alkuperäinen kirjoittaja no jaa:
Alkuperäinen kirjoittaja miisa:
Ite kannatan painonvartijoita, kysehän on kuitenkin elämänmuutoksesta!

ei välttämättä aina

No ihanko totta. Kyllä 99% tapauksissa on.

Asiaan. Noista rasvanpolttotuotteista saattaa olla apua esim. kisabodareille, jotka yrittävät karistaa kehostaan viimeiset rasvan rippeet. Niiden toimiminen edellyttää sitä, että dietin kaikki muut osa-alueet ovat 100% kunnossa. Että siis syöt optimaalisesti ja liikut tarpeeksi jne.

Kertokaa mulle mikä nutriletin pointti on? Eikö olisi fiksumpaa syödä vaikka iso lautasellinen salaattia oliiviöljyllä ja kananrintaa? Tulisi mahakin paremmin täyteen, ja taatusti on terveellisempää kaikilla mittareilla.

Itse olen jo pudottanut 20kg ja vielä on jäljellä pudotettavaa.
Olen siis oikealla tiellä:-)

Rupesi vaan ihan kiinnostamaan,onko laihistuotteet huuhaata?
Ja käyttääkö joku niitä?

Alkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:
http://www.go4fit.com/www_shop.php?prod_id=299 tämä yhdistettynä liikuntaan.

toimiiko oikeasti? oon miettinyt jotain tähän liikunnan ym. rinnalle mut en oo uskaltanut mitään kokeilla kun en ole tiennyt toimivuudesta

Yhteistyössä