Tonalin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Laihduttaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Laihduttaja

Vieras
Onko kenelläkään kokemuksia Tonalinista laihdutuksen yhteydessä? Tämä on siis tuote, jota Mikko Kivinen ja Janne Kataja mainostavat. He kertovat käyttäneensä sitä laihdutuksen tukena ja tietysti kovasti kehuvat tuotetta. Ja molemmathan ovat laihtuneet huomattavasti. Mutta onko teillä kenelläkään kokemusta auttaako se oikeasti laihdutuksessa vai onko vaikutus vain henkisellä puolella lumelääkkeen tavoin?

ei se nyt ihmeitä tee, mut jokin CLA-tuote kannattaa hommata. Auttaa todistetusti kehon rasvanpoltossa. Aamuisin olen vitamiinien oton yhteydessä ottanut yhden tyhjään mahaan. Niitä saisi ottaa enemmänkin.

ainakin se Janne Katajan mainos on feikki. Näyttää pahasti siltä että kylkiä on ohennettu ihan vain tietokoneella. Omakohtaista kokemusta ei ole, mutta ainakin Kivinen itse on kehunut laihtuneensa näkkäri ja kahvidieetillä. Ja ilman pysyviä tuloksia tietenkin. On elämänsä aikana laihduttanut varmasti useampia kymmeniä kiloja, ja aina on takaisin tullut. Elämäntaparemontti taitaa olla ainoa oikea, vaikka ei taatusti nopein...

Alkuperäinen kirjoittaja Laihduttaja:
Alkuperäinen kirjoittaja MInäkin:
lankesin tuohon Tonaliiniin ja ei ole ollut MITÄÄN vaikutusta yhtään mihinkään! Söin useamman purkin...

Ja niin kallistakin se on, sen takia mietinkin, kannattaako tuhlata rahojaan... :/

ei kuule kannata! Osta vaikka koko rahalla kasviksia ja hedelmiä...

ja minä kun vasta huomasin, syötyäni kaksi purkkia tonalinia... että farkut jotka ennen kiristi pahasti, mahtui tosi hyvin jalkaan. en ole harrastanut liikuntaa missään määrin, eikä paino ole pudonnut yhtään... silti jotain on tapahtunut. kyllä uskon että polttaa rasvaa ja meinasinkin ruveta liikkukmaan lisäksi.. jaten saa nähdä vaikuttaako miten . ja otan 4 kapselia päivässä, 2 aamuin,2 illoin. mulla oli sitä vahvempaa tonalinia.

Yhteistyössä