G: raskausajan jälk.painosta

imetyksen lopettaneille!
eli oletko lihonut? jos olet kuinka paljon?(alkupainosta)
saitko laihdutettua ja miten?ja kauan kesti päästä siihen painoon missä nyt olet!
laittakaa oma pituus vielä mukaan.

itellä pituutta 176cm ja painoa tuli (jäädäkseen kaiketi) lisää 12 kiloa
joista maagiset 2kiloa kadonnut..tosin en ole kauheesti tänään syönyt..!aloitin kerran viikossa circuitin ja venyttelyn ja yritän tsempata itseäni tekeen ainakin parina muuna päivänä viikossa vatsalihasliikkeitä jne.
 
emo
Yli vuos kesti päästä alkupainoon. pit 162. Piti vähentää syömistä. Pienen nälän kans elämistä eli söin mutta pieniä aterioita, ei mahaa täyteen,tai ainakaan ähkyyn.Seuraavaa vekaraa ootellessa paino taas nousee..No se hyöty ainakin ettei rassaa edellisestä jääneet kilot.
 
mä imetin 3kk, mutta paino alkoi heti sairaalassa tippumaan. Oisko poika ollut noin 4kk ikänen kun olin lähtöpainossa. Sen hyväksi olin tehnyt vaunulenkkejä ja käynyt satunnaisesti salilla. Pituuteni on 169cm ja paino noin 52 kiloa. 72 kiloa painoin kun olin viimeisilläni raskaana :D
 
Lähtöpaino 56kg-->viimeisilläni 70--->jälkitarkastuksessa 61 ja imetyksen loputtua 51. Vuoteen imetin ja kummemmin en laihduttanut, tietenkin vaunulenkkejä ja normaalia kotiruokaa (herkkuja kuitenkin myös). Saa nähdä alkaako paino nyt taas nousemaan, poika 1v 3kk:)
 
Kaiketi kaikki kilot mitä tuli lähti melkein samontein. Eli 12-14 kg tuli raskausaikana. Laitokselle jäi n. 7kg ja toiset 7 kg n. 4kk jälkeen hävinnyt ja kyllä viimeistään vuoden jälkeen olin omissa mitoissa noin suunilleen. Olen TOSI tyytyväinen. Täysimetin 5kk ja lopetin imetyksen vasta, kun tyttö täytti 1v 4kk.
 
abc
Täysimetin 5kk, imetin kokonaisuudesssaan 1v2kk. 2kg jäi raskausajan 18kilosta. Pelkkä liikunta ei auta kilokamppailussa, täytyy katsoa tarkkaan mitä syö, siis ruuan laatu on tärkeää.
 
Zzz-z laiskana
Imetyksen lopetus ei vaikuttanut, mutta muuten viimeiset vajaa 10kg ovat olleet tiukassa. Nyt vuoden vaihteesta alkoi tiukempi ruokavalio, ja pari kiloa onkin lähtenyt. Ennen raskautta paino oli vajaa 65kg ja nyt painoa 71,5kg. Viitisen kiloa pitäisi siis saada pois. Raskausaikana tuli kyllä ennätykselliset 26kg, joten ihan hyvä tilanne siihen nähden. Imetys ei minulla vienyt kiloja, vaan paino on ollut suunnilleen sama laitokselta kotiutumisen jälkeen.
 
Pyrystiina
Esikoisesta tuli 18kg raskauden aikana. Kilot hävisi muutamassa kuukaudessa. Imetin 1v1kk. Toisesta raskaudesta tuli 16 kg, nyt synnytyksestä on 5 viikkoa ja painoa 58 kg.

Pituus 167 kg ja paino ennen kakkosta 54 kg.
 
norppa75harmaana
Pituus 158cm, ennen ekaa raskautta paino n.58kg. Ekassa raskaudessa tuli 14 kg. Jotka kaikki hävis parissa kuukaudessa, enkä tehnyt sen eteen mitään (vai ehdinkö syömään?). Täysimetin 4 1/2 kk, kaiken kaikkiaan 1v2kk. Olen syönyt kaikkea, makea maistuu, en juurikaan liiku. Kakkosta kun aloin odottamaan paino oli n. 60kg. Eli vähän tuossa tuli lisää painoa välillä. Toivottavasti ensi syksynä paino olisi sitten lähempänä 55 kun 60.
 

Yhteistyössä