?
...
Vieras
Lastani. Tunnen erään ihmisen jolta kuoli sekä puoliso että ainoa lapsia,miettikääs sitä.Minä en varmaan selviäisi sellaisesta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:Lasta kohtaan rakkaus on ehdottomampaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Duunarin eukko:Ilman miestäni voisin mahdollisesti jatkaa elämääni, mutta jos menettäisin lapseni, ei olisi syytä enää jatkaa..
Voiko erilaisia tapoja rakastaa edes mitata määrällisesti, tai ylipäätään rakkautta.
Rakastan miestäni ja rakastan lapsiani, mutta ihan eri tavalla. Rakkaus lapsiin on erilaista kuin rakkaus kehenkään muuhun.. ehkä sitä voisi sitten kutsua enemmäksi rakkaudeksi, ainakin jos joutuisin valintatilanteeseen mies vs. lapset, en epäröisi valitessani lapset.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vastaa rehellisesti.
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:Lasta kohtaan rakkaus on ehdottomampaa.
Tähän kallistun minäkin, siinä on semmoinen pieni pakon vivahde, enkä tarkoita pakolla nyt mitään pahaa, vaan sitä, että vastuu lapsesta sekoittuu siihen rakkauteen, sellainen vastuu ja "pakko" jota ei ole puolisoa kohtaan.
Alkuperäinen kirjoittaja zizilisko:Alkuperäinen kirjoittaja ohhoh:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja zizilisko:Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Rakastan molempia paljon, mutta eri tavalla. Mutta jos menettäisin mieheni, tavalla tai toisella, selviäisin siitä kyllä ajan mittaan. Jos menettäisin lapseni, en selviäisi siitä koskaan.
Mä taas olen ajatellut tuon just toisin päin. :ashamed:
Kamalaa, oletko nyt miettinyt ollenkaan asiaa. En olis sinustakaan arvannut.
Huh, en ole ikinä ennen kuullut että vanhempi sanoo voivansa kuvitella elävän ennemmin ilman lapsiaan kuin puolisoaan. Aika hurjaa.
Minä en ole niin sanonut. Mutta jos menettäisin lapseni selviäisimme siitä mieheni kanssa yhdessä. Jos menettäisin mieheni, niin minulla ei olisi ketään.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kummallinen ajatus! Minusta taas lapsia rakastaa ehdoitta, lasten ei mitenkään tarvitse ansaita rakkautta, se vain on. Miehen rakastaminen taas vaatii joinakin päivinä enemmän tahtotilaa, sitä että tahtoo rakastaa, siinä ajatuksessa taas on hivenen pakkoakin...
Alkuperäinen kirjoittaja vera:Alkuperäinen kirjoittaja zizilisko:Alkuperäinen kirjoittaja ohhoh:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja zizilisko:Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Rakastan molempia paljon, mutta eri tavalla. Mutta jos menettäisin mieheni, tavalla tai toisella, selviäisin siitä kyllä ajan mittaan. Jos menettäisin lapseni, en selviäisi siitä koskaan.
Mä taas olen ajatellut tuon just toisin päin. :ashamed:
Kamalaa, oletko nyt miettinyt ollenkaan asiaa. En olis sinustakaan arvannut.
Huh, en ole ikinä ennen kuullut että vanhempi sanoo voivansa kuvitella elävän ennemmin ilman lapsiaan kuin puolisoaan. Aika hurjaa.
Minä en ole niin sanonut. Mutta jos menettäisin lapseni selviäisimme siitä mieheni kanssa yhdessä. Jos menettäisin mieheni, niin minulla ei olisi ketään.
Mutta todennäkösempää on, että menetät miehes ennen lapsias; ellet itse kuole ekaks