Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Voiko erilaisia tapoja rakastaa edes mitata määrällisesti, tai ylipäätään rakkautta.
Rakastan miestäni ja rakastan lapsiani, mutta ihan eri tavalla.
Rakkaus lapsiin on erilaista kuin rakkaus kehenkään muuhun.. ehkä sitä voisi sitten kutsua enemmäksi rakkaudeksi, ainakin jos joutuisin valintatilanteeseen mies vs. lapset, en epäröisi valitessani lapset.
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Voiko erilaisia tapoja rakastaa edes mitata määrällisesti, tai ylipäätään rakkautta.
Rakastan miestäni ja rakastan lapsiani, mutta ihan eri tavalla.
Rakkaus lapsiin on erilaista kuin rakkaus kehenkään muuhun.. ehkä sitä voisi sitten kutsua enemmäksi rakkaudeksi, ainakin jos joutuisin valintatilanteeseen mies vs. lapset, en epäröisi valitessani lapset.
Alkuperäinen kirjoittaja zizilisko:Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Rakastan molempia paljon, mutta eri tavalla. Mutta jos menettäisin mieheni, tavalla tai toisella, selviäisin siitä kyllä ajan mittaan. Jos menettäisin lapseni, en selviäisi siitä koskaan.
Mä taas olen ajatellut tuon just toisin päin. :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja zizilisko:Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Rakastan molempia paljon, mutta eri tavalla. Mutta jos menettäisin mieheni, tavalla tai toisella, selviäisin siitä kyllä ajan mittaan. Jos menettäisin lapseni, en selviäisi siitä koskaan.
Kamalaa, oletko nyt miettinyt ollenkaan asiaa. En olis sinustakaan arvannut.
Alkuperäinen kirjoittaja ohhoh:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja zizilisko:Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Rakastan molempia paljon, mutta eri tavalla. Mutta jos menettäisin mieheni, tavalla tai toisella, selviäisin siitä kyllä ajan mittaan. Jos menettäisin lapseni, en selviäisi siitä koskaan.
Huh, en ole ikinä ennen kuullut että vanhempi sanoo voivansa kuvitella elävän ennemmin ilman lapsiaan kuin puolisoaan. Aika hurjaa.
Jaa, olisihan sinulla omat lapsesi herran jumala.Alkuperäinen kirjoittaja zizilisko:Alkuperäinen kirjoittaja ohhoh:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja zizilisko:Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Rakastan molempia paljon, mutta eri tavalla. Mutta jos menettäisin mieheni, tavalla tai toisella, selviäisin siitä kyllä ajan mittaan. Jos menettäisin lapseni, en selviäisi siitä koskaan.
Huh, en ole ikinä ennen kuullut että vanhempi sanoo voivansa kuvitella elävän ennemmin ilman lapsiaan kuin puolisoaan. Aika hurjaa.
Minä en ole niin sanonut. Mutta jos menettäisin lapseni selviäisimme siitä mieheni kanssa yhdessä. Jos menettäisin mieheni, niin minulla ei olisi ketään.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja zizilisko:Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Rakastan molempia paljon, mutta eri tavalla. Mutta jos menettäisin mieheni, tavalla tai toisella, selviäisin siitä kyllä ajan mittaan. Jos menettäisin lapseni, en selviäisi siitä koskaan.
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Jaa, olisihan sinulla omat lapsesi herran jumala.Alkuperäinen kirjoittaja zizilisko:Alkuperäinen kirjoittaja ohhoh:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja zizilisko:Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Rakastan molempia paljon, mutta eri tavalla. Mutta jos menettäisin mieheni, tavalla tai toisella, selviäisin siitä kyllä ajan mittaan. Jos menettäisin lapseni, en selviäisi siitä koskaan.
Minä en ole niin sanonut. Mutta jos menettäisin lapseni selviäisimme siitä mieheni kanssa yhdessä. Jos menettäisin mieheni, niin minulla ei olisi ketään.
Yleensä vaan ihmiset pääsevät miehen yli oli sitten ero tai mikä tahansa tilanne. Vaikka kuinka rakastaa puolisoaan niin voi se tunne kadota ja muuttua. Lapsia kohtaan ei normaalisti.
Parisuhteita ja rakastumisiakin on elämän varrella useita mutta lapsia ei voi korvata.
Alkuperäinen kirjoittaja zizilisko:Alkuperäinen kirjoittaja ...:Jaa, olisihan sinulla omat lapsesi herran jumala.Alkuperäinen kirjoittaja zizilisko:Alkuperäinen kirjoittaja ohhoh:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja zizilisko:Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Rakastan molempia paljon, mutta eri tavalla. Mutta jos menettäisin mieheni, tavalla tai toisella, selviäisin siitä kyllä ajan mittaan. Jos menettäisin lapseni, en selviäisi siitä koskaan.
Yleensä vaan ihmiset pääsevät miehen yli oli sitten ero tai mikä tahansa tilanne. Vaikka kuinka rakastaa puolisoaan niin voi se tunne kadota ja muuttua. Lapsia kohtaan ei normaalisti.
Parisuhteita ja rakastumisiakin on elämän varrella useita mutta lapsia ei voi korvata.
No tietysti olisi ne lapset, mutta se ei ole sama asia kuin elämänkumppani.
Suurin osa tuntemistani ihmisistä ei ole koskaan löytänyt sitä oikeaa elämänsä rakkautta. On ihastumisia, rakastumisia, pettymyksiä, eroja ja uusia ja uusia kumppaneita. Ymmärrän että silloin on helppo ajatella juuri noin.
Ja tottakai sitä selviää, jos on pakko selvitä, mutta uskon että se on helpompaa kun on joku siinä rinnalla.
Nämä nyt ovat minun ajatuksiani ja jos nyt niiden perusteella olen kamala ja huono ihminen, niin sillehän en sitten mahda mitään B)