G Raaskitteko ostaa noita kalliita joulukalentereita te joilla monta lasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kolmen äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Itse valitsivat kalenterinsa. Kerran se vaan kirpasee. Enkä halua heidän jäävän 'huonommalle' kuin kaverinsa vain sen takia, että on iso sisarusparvi.[/quote]

Kyllä se tuntuu aika suurelta summalta, jos kolmelle ostaa...
Siksi mä pohdinkin, viitsiiko kalenteriin laittaa tuollaisia summia...

mä laitan kyllä varmaan melko paljon rahaa tyttöjen yhteiseen kalenteriin. ostan jonkun ison legopakkauksen (jotain prinsessa-juttuja, hevostalleja tms. ) ja jaan sen semmosiin pussukoihin, joista saa avata yhen päivässä. se on vähän kun yks yhteinen joululahja etukäteen annettuna.

Meillä on kaikilla 3 lapsella yksi yhteinen joulukalenteri. Itse tehty ja täytteet vaihtelevat vuosittain. Koko paketti ei saa maksaa enempää kuin 20 e, yleensä huomattavasti vähemmän.

Suklaakalentereita en osta, sillä en halua, että karkkia syödään joka päivä. Tosin esikoinen toivoi tänä vuonna joululahjaksi ensi vuodeksi suklaakalenteria.

En tiedä.. Olen yleensä ostanut suklaakalenterit, tänä vuonna kysyin esikoiselta, mikä olisi paras. Vastaukseksi tuli Kinder-kalenteri, taitaa maksaa 13 e. Jätän vielä harkintaan, ehkä voisin tehdä vastaavan itse pussukoista, niihin voisi laittaa sitten jotain muutakin..

Alkuperäinen kirjoittaja no nii:
tämäkin on halpaa huvia, kun on "vaan" se 1 lapsi. eli kyllä raskin ostaa. =) tehkää mammat lissää lapsia et saatte vähän joka asiasta kitsastella.

Minä olen sitä mieltä, että joulu on kerran vuodessa vaan ja meidän 4 lasta sai valita haluamansa kalenterin. Mutta moni heidän kaverinsa ei ole saanut valita kuin halpoja suklaakalentereita. Ja ovat kuitenkin 1-2 lapsisista perheistä :)

Alkuperäinen kirjoittaja Hannis:
Alkuperäinen kirjoittaja no nii:
tämäkin on halpaa huvia, kun on "vaan" se 1 lapsi. eli kyllä raskin ostaa. =) tehkää mammat lissää lapsia et saatte vähän joka asiasta kitsastella.

Minä olen sitä mieltä, että joulu on kerran vuodessa vaan ja meidän 4 lasta sai valita haluamansa kalenterin. Mutta moni heidän kaverinsa ei ole saanut valita kuin halpoja suklaakalentereita. Ja ovat kuitenkin 1-2 lapsisista perheistä :)

niin ja meidän kahdella lapsella ei ole kuin 1 kuvakalenteri ja 1 omatekemä, minkä sisältä tulee lappu jossa on jouluista tekemistä.
mä en vaan halua mitään krääsä kalentereita, eikä todellakaan ole rahasta kiinni :)

Satanen siinä meni kun ostin kahdelle omalle lapselle, kahdelle veljenpojalle ja naapurin muksulle playmobil kalenterit. Yleensä olen ostanut vain neljälle mutta nyt oli extrana tuo naapuri.
Ei harmita yhtään, meillä noilla kalentereista saaduilla playmiksilla leikitään vuosi toisensa jälkeen. Ekologinen koitan olla ja mitään sellaista rojukalenteria en ostaisi jonka lelut menee heti rikki tai roskiin.

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
Eikös se Little Pet Shop ole koirien joulukalenteri? Siis sisältää koirannamuja! Että älä sitä nyt lapselle osta, tulee surku kun ei saakaan nameja.

Ja meillä on kaksi lasta ja 0,99? kalenterit kelpaavat + yhteinen kuvakalenteri.

Ei, siellä on LPS-kamaa. Pikkuisia elämiä ja niiden vaatteita/tarvikkeita.

Ai, mulla menny nyt sit kalenterit sekasin! :D Näin meinaan kaverilla koiran joulukalenterin, sillä oli saman tyyppinen nimi. Ja oli epähuomiossa ostanu koiran kalenterin..

Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
Mä en ole vielä päättänyt miten tekisin, meillä on lapsista 1 semmonen joka ei voi syödä sitä suklaakalenterin suklaata joten mietin että ostanko kans 3suklaakalenteria ja 1 kuvakalenteri (ja kuuntelen joka päivä kun yks metelöi kun muut saa suklaansa) vai ostanko tommoset lego ja littles pet shop-kalenterit, 4kpl, vaiko 3 suklaakalenteria ja 1 joku semmonen joulusukkakalenteri mitä täytän suklaa-allergikolle (ja kuuntelen siitä kun 3 muuta marisee et miks toi saa tommoset) :laugh:

Osta kaikille karkkikalenteri.

Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:
Itse valitsivat kalenterinsa. Kerran se vaan kirpasee. Enkä halua heidän jäävän 'huonommalle' kuin kaverinsa vain sen takia, että on iso sisarusparvi.

Kyllä se tuntuu aika suurelta summalta, jos kolmelle ostaa...
Siksi mä pohdinkin, viitsiiko kalenteriin laittaa tuollaisia summia...[/quote]

Meillä ei nuukailla kalentereissa, vappupalloissa jne. vaikka lapsia on 5. Noi on pikku juttuja. Ja ihanahan se on katsoa lapsen riemua kun on saanut juuri sen mitä on halunnut.

Ja lisättäköön ettei meillä lapset kuitenkaan saa aina kaikkea haluamaansa, mutta tommoiset erikois jutut on asia erikseen.

Meillä kaksi lasta, ja molemmilla suklaakalenteri. Taisivat maksaa noin 10 euroa yhteensä (dumle -kalenteri on aika kallis)

Eli en raaski ostaa kallista krääsäkalenteria. Tosin mietin joskus legokalenterin ostamista, mutta aika vähän siinä on legoja hintaan nähden.

Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:
Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
Eikös se Little Pet Shop ole koirien joulukalenteri? Siis sisältää koirannamuja! Että älä sitä nyt lapselle osta, tulee surku kun ei saakaan nameja.

Ja meillä on kaksi lasta ja 0,99? kalenterit kelpaavat + yhteinen kuvakalenteri.

Kyllä se ihan ihmisille on tarkoitettu..

Jep, se on lelukalenteri, josta tulee isopäisiä lelueläimiä ja niiden tarvikeita.

Raaskisin, mutta en ole niin pöljä että maksaisin tyhjästä!
Tuolla kuudella kympillä saa aika paljon kaikkea muuta. Jos suklaata kaipaa, saa sillä aika monta suklaalevyä, Lego-juttuja jos niistä tykkää jne.

Joten ei, en osta.

musta on hirveää rahantuhlausta maksaa kertakäyttökalenterista 20e. meillä on 3 lasta ja varaa olis ostaa kyllä mutta en periaatteesta osta. sitä suklaata saa halvemmallakin. jos olis kyse kalenterista, jonka vois säästää ja täyttää taas ens jouluna, nii sit ostaisin.

Mikä on kalenteri-ikä? :saint: Itte oon 22 ja mies 27 ja ostetaa joulukalenterit :D

Olen itse 31 ja ostin perjantainen suklaakalenterin, joka maksoi 24 euroa. Oikeasti järkyttävä summa, mutta siellä on joka päivälle eri suklaa tulossa :)

Mutta joo, aivan järkyttävissä hinnoissa on nykyään kalenterit. Muistan kun itse oli lapsi, niin ne hienommat pehmotarrakelnterit maksoi jotain alle 20 markkaa, ja sekin oli silloin paljon..

Uusimmat

Yhteistyössä