G pyykinpesusta

kuikki
1) pesuaineesi
Omo color sensitive, Omo white sensitive, (joskus huuhteluaineena Comfort)

2) montako koneellista peset päivässä ja mihin aikaan?
Koneellinen päivässä, toisinaan kaksi koneellista

3) kuka teillä viikkaa pyykit pinoihin?
Minä pääasiassa

4) kuka vie pyykit kaappiin?
minä pääasiassa

5) olisiko sinulla vinkkiä pyykin viikkauksen helpottamiseen?
Ei erityistä vinkkiä, mutta edelliseen asuntoon verrattuna kunnollinen kodinhoitohuone helpottaa pyykkihommia..
 
vieras
[1) pesuaineesi - jauhemainen erisan, etikka ja comfortin huuhteluaine
2) montako koneellista peset päivässä ja mihin aikaan? - 1-10 koneellista ja ei ole mitään tiettyä aikaa aamusta yöhön asti välillä.
3) kuka teillä viikkaa pyykit pinoihin? - minä joskus lapset
4) kuka vie pyykit kaappiin? - minä ja lapset
5) olisiko sinulla vinkkiä pyykin viikkauksen helpottamiseen? - Ei ole

 
no
1. Swipe
2. pyykit kasaantuu, en pese joka päivä, kerran tai kaksi viikossa ja useampi koneellinen kerralla
3. minä
4. minä
5. kannattaa märkänä räpsäyttää pyykit mahdollisimman suoraksi, eivät ole sitten niin ruttuisia kuivana ja viikatessa
 
1) pesuaineesi
Vaihtelen, mutta pääasiassa white, color, black, villalle ja käsipyykille omat, ei huuhteluaineita
2) montako koneellista peset päivässä ja mihin aikaan?
aamulla aloitan 07.00 ja yleensä kolme koneellista, välillä enemmän
3) kuka teillä viikkaa pyykit pinoihin?
Minä
4) kuka vie pyykit kaappiin?
jokainen omansa
5) olisiko sinulla vinkkiä pyykin viikkauksen helpottamiseen?
helppo duuni muutenkin niin ei siihen mitään vinkkiä ole
 
mintunkukka
Alkuperäinen kirjoittaja justinde:
1) pesuaineesi
2) montako koneellista peset päivässä ja mihin aikaan?
3) kuka teillä viikkaa pyykit pinoihin?
4) kuka vie pyykit kaappiin?
5) olisiko sinulla vinkkiä pyykin viikkauksen helpottamiseen?
1. allegro tai bio luvil corporation. Ja vain siksi et nuita saa tarpeeksi isoissa pönttöissä ja on zeoliitittomia.
2.1-3 koneellista päivässä. Piktin päivää,
3.minä
4.pääsääntösesti minä
5. Heti kun on kuivia niin viikataan ja heti kaappiin.
 
Samaa mieltä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hyi toi nestemäinen ariel haisee kauheelle!! Pesin sillä pyykkiä muutamat kerrat ja melkein oksennus tuli kun alkoi haistelemaan lasten vaatteita...ihanku olis pesuainetta jäänyt,niin vahvat käryt jättää aineen hajua pyykkiin. yök! jos tykkää et haisee pesuaineelle vaatteet niin sithän se on kai hyvää! yöks!!
Täysin samaa mieltä. Kaupassa jos tulee ihminen viereen joka on pessy sillä vaatteensa, on pakko lähtee pian toiseen suuntaan. Ja kirppareilta kun paljon ostelen, jos on Arielilla pestyjä vaatteita niin hyllyyn jää vaikka olis kuinka kivoja tahansa. Ihan hirveä haju!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja justinde:
1) pesuaineesi
2) montako koneellista peset päivässä ja mihin aikaan?
3) kuka teillä viikkaa pyykit pinoihin?
4) kuka vie pyykit kaappiin?
5) olisiko sinulla vinkkiä pyykin viikkauksen helpottamiseen?
1.Nestemäinen ariel tai surf,käytössä myös rainbow nestemäinen pesuaine.
2.vähintään yksi koneellinen per päivä,joskus kolmekkin.Yleensä aamulla heti laitan koneen päälle.
3.Minä
4.Minä
5.Mitäs hankalaa siinä on?
 
kotiäiti
1) Pesupähkinät
2) Hmm, joka toinen päivä pestään yleensä, joskus useammin (kestovaipat käytössä )
3) Mies yleensä viikkaa, minä joskus
4) Molemmat, usein mies
5) En silitä mitään. Toinen vinkki: Laita mies hommiin!
 
kotiäiti
Alkuperäinen kirjoittaja kissa:
on semmonen vinkki,et kannattaa katsoa sisältääkö vaatteet elastaania ja jos näin on,niin älä käytä huuhteluainetta!!!
Itse olen kutistanut monet paidat ennen ku tajusin mistä johtuu.:/
Mä en muutenkaan käytä huuhteluainetta... En tartte sitä mihinkään. Pesupähkinät tekee tarpeeks pehmeeks :)
 
mintunkukka
Alkuperäinen kirjoittaja Samaa mieltä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hyi toi nestemäinen ariel haisee kauheelle!! Pesin sillä pyykkiä muutamat kerrat ja melkein oksennus tuli kun alkoi haistelemaan lasten vaatteita...ihanku olis pesuainetta jäänyt,niin vahvat käryt jättää aineen hajua pyykkiin. yök! jos tykkää et haisee pesuaineelle vaatteet niin sithän se on kai hyvää! yöks!!
Täysin samaa mieltä. Kaupassa jos tulee ihminen viereen joka on pessy sillä vaatteensa, on pakko lähtee pian toiseen suuntaan. Ja kirppareilta kun paljon ostelen, jos on Arielilla pestyjä vaatteita niin hyllyyn jää vaikka olis kuinka kivoja tahansa. Ihan hirveä haju!!
Mä olen monta hyvää kirppislöytyöä joutunu jättään ostamatta ku ne on pesty niin kauheen hajusilla pesuaineilla. Ja jos laittaa koneeseen niin kaikki pyykki haisee sille :eek:
Mä en vaan voi sietää sitä hajua ja mä joudun kaverilla käyntiäkin välttämään kun niillä haisee pesuaine niin voimakkaalle koko talossa.
 
vieras
1) pesuaineesi:
Allegro, valkoisiin Allegron valkaisuainetta myös, Ecover Delicate villalle.

2) montako koneellista peset päivässä ja mihin aikaan?
Periaatteessa noin yhden per päivä, kahden henkilön talous. Sunnuntaisin en kerrostalossa viitsi pestä eli jonain päivänä enemmän.

3) kuka teillä viikkaa pyykit pinoihin?
Minä.

4) kuka vie pyykit kaappiin?
Minä.

5) olisiko sinulla vinkkiä pyykin viikkauksen helpottamiseen?
Viikataan samantien kuivumisen jälkeen kaappiin. Ei kerätä tuoleille tai puhtaanpyykinkoreihin vaatteita odottamaan viikkausta. Yksi tai kaksi koneellista jaksaa viikata, mutta ei jos on sitä useampia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja justinde:
1) pesuaineesi
Nestemäinen Ariel useimmiten

2) montako koneellista peset päivässä ja mihin aikaan?

Talvisaikaan ehkä keskimäärin koneellinen päivässä ja ajalla ei ole väliä. Kesällä ei ihan niin paljoa pyykkiä kerry.

3) kuka teillä viikkaa pyykit pinoihin?
Ma.

4) kuka vie pyykit kaappiin?
Minä taas.

5) olisiko sinulla vinkkiä pyykin viikkauksen helpottamiseen?
Eipä taida olla, tylsää puuhaa. Kuivausrummusta sekä narulta.
:/
 
Alkuperäinen kirjoittaja mintunkukka:
Alkuperäinen kirjoittaja Samaa mieltä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hyi toi nestemäinen ariel haisee kauheelle!! Pesin sillä pyykkiä muutamat kerrat ja melkein oksennus tuli kun alkoi haistelemaan lasten vaatteita...ihanku olis pesuainetta jäänyt,niin vahvat käryt jättää aineen hajua pyykkiin. yök! jos tykkää et haisee pesuaineelle vaatteet niin sithän se on kai hyvää! yöks!!
Täysin samaa mieltä. Kaupassa jos tulee ihminen viereen joka on pessy sillä vaatteensa, on pakko lähtee pian toiseen suuntaan. Ja kirppareilta kun paljon ostelen, jos on Arielilla pestyjä vaatteita niin hyllyyn jää vaikka olis kuinka kivoja tahansa. Ihan hirveä haju!!
Mä olen monta hyvää kirppislöytyöä joutunu jättään ostamatta ku ne on pesty niin kauheen hajusilla pesuaineilla. Ja jos laittaa koneeseen niin kaikki pyykki haisee sille :eek:
Mä en vaan voi sietää sitä hajua ja mä joudun kaverilla käyntiäkin välttämään kun niillä haisee pesuaine niin voimakkaalle koko talossa.
Niissä muuten on eri hajuja. Erilaisissa pulloissa.
Ja mulla myös tuoksutonta nestemäistä Arielia. ;)

Mutta ymmärrän hajusteallergisia.
 

Yhteistyössä