G: Pöytätavat

  • Viestiketjun aloittaja Kaiken maailman murheita:)
  • Ensimmäinen viesti
Kaiken maailman murheita:)
Voi helvetin helvetti. Tekisi mieli murhata mies, kun se syö tossa vieressä. Mäiskyttää niin perkeleen julmetusti ja kolisuttaa hampaitaan lusikkaaan ja kaiken lisäksi aikuinen mies tunkee kielensä jogurtti-purkin sisään ja nuolee sitä! Hyi hyi hyi

Mies ironisesti kysyi : Mitäs kaksplussalla ollaan mieltä asiasta? Niin kysymys kuuluukin ärsyttääkö teitä huonot pöytätavat?
 
Mä en voi sietää yhtä miehen kaveria just sen takia et aina kun täällä on jotain syötävää tarjolla niin kauhea mässytys kuuluu ja syö vielä suu auki :x . Luulis et edes kylässä olis edes alkeelliset pöytätavat.
 
Ärsyttää.
Minä pyytäisin miestä syömään suu kiinni sekä olemaan nuolematta ruokailuvälineitä, lautasia ja tölkkejä. Kun hänet olisi vieroitettu näistä tavoista, mainitsisin hampaiden kalahtelusta lusikkaan jne.
 
Teräsmami
Kyllä. Lähdin treffeille kerran yhden komean ja toooodella hyväkroppaisen miehen kanssa (silloin aikoinaan). Treffeihin kuului illalinen luonani. Olin kokannut tasokkaan ruoan, joka oli tarjoilla tyylikkäistä porsliineista kynttilänvalossa. Mies söi pelkällä haarukalla ja osittain suu auki mouskuttaen:x Siihen loppui tapailu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Teräsmami:
Kyllä. Lähdin treffeille kerran yhden komean ja toooodella hyväkroppaisen miehen kanssa (silloin aikoinaan). Treffeihin kuului illalinen luonani. Olin kokannut tasokkaan ruoan, joka oli tarjoilla tyylikkäistä porsliineista kynttilänvalossa. Mies söi pelkällä haarukalla ja osittain suu auki mouskuttaen:x Siihen loppui tapailu.
Juuri näin, MOUSKUTTAJAT vaihtoon välittömästi! :LOL: :LOL:

Niin mutta on se oikeasti ärsyttävää jos mies mouskuttaa ja sikailee.
 

Yhteistyössä