G: pituutesi ja painosi

• Viestiketjun aloittaja gallupoija
  • Ensimmäinen viesti
Onko noi kaikkien mainitsemat luvut oikein!! Meinaan että todella pieniä olette ja osa vielä ilmoittaa laihduttavansa, vaikka jo nyt alipainon rajoilla :eek: tai sitten olette sairaan nuoria..
Mulla pituutta hieman alle 160 ja painoa yli 85kg (en muista koska vaa`lla käynyt) Tarkoitus saada n.30kg pois, tavoitteena 65kg ensiksi ja haaveena 60kg. Sen kevyemmäksi en edes haluaisi..

Alkuperäinen kirjoittaja onni löytyy arjesta:
Onko noi kaikkien mainitsemat luvut oikein!! Meinaan että todella pieniä olette ja osa vielä ilmoittaa laihduttavansa, vaikka jo nyt alipainon rajoilla :eek: tai sitten olette sairaan nuoria..
Mulla pituutta hieman alle 160 ja painoa yli 85kg (en muista koska vaa`lla käynyt) Tarkoitus saada n.30kg pois, tavoitteena 65kg ensiksi ja haaveena 60kg. Sen kevyemmäksi en edes haluaisi..
Mullakin oli vielä jokin aika sitten toisenlaisia lukemia vaa'assa... 173 cm ja 78 kg (siis ennen raskautta) nyt saanut muutaman kilon pois ja olen ihan tyytyväinen nykyiseen 173 cm 70 kg lukemaan. Tavoitteeni saavutettu, ihanaiset farkkuni mahtuvat taas, kun silloin ei menneet edes kiinni...

:ashamed:

Katriina79
Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
162cm ja 54kg ja ainainen dietti päällä.
:LOL: :LOL:
Sorry..oikeesti..*puistelee piätänsä*
Siis mistä sä laihdutat??

Mulla mittaa 176cm ja painoa riittävästi liikaa!
Mullekin tolla pituudella 54 kilossa olisi pari kolme kiloa liikaa. Mulla sen mallinen vartalo ja kaikki "liika" kertyy vatsaan eikä juuri muualle.

Yhteistyössä