V
vierailija
Vieras
Ehkä alaspäin?
Doh, löysä ei ole sama kuin käyrä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ehkä alaspäin?
Tämä on todella toimiva ja suorastaan halpa.
http://sextoy.rocks/vibrator/g-spot-new-impulse-vibrator-purple.html
Ei sitä oikein peniksellä löydy, ikävä kyllä.![]()
Minä saan paljon voimakkaampia orgasmeja vaginan ja g-pisteen kautta kun klitoriksesta. G-piste orgasmikin kestää huomattavasti pidempään.
Onko muilla samoja tuntemuksia?
Hyvin löytyy penikselläkin. Sen pitää olla kova ja kokoluokkaa 12-17 cm pituudeltaan. Voi olla ohuempi tai paksumpi, mutta pään pitää tökkiä sopivasti etuseinämään. Minulla osuu helpoiten, kun ratsastan liimautuneena vaakatasossa miehen päällä. Napaan suuntautuva käyrä penis on paras, mutta suorallakin onnistuu hyvin.
Täysin samaa mieltä muruseni.Näin se menee. Paljon mielummin otan orgasmini kalun kanssa g-pisteestä kuin nuolemalla klitasta. Klittaorkut ovat lyhyempiä ja terävämpiä. G-pisteestä saa kokonaisvaltaisen valtavan ison räjähdyksen, jossa taju meinaa lähteä.
Olet siitä onnellinen että voit oikein valita mistä otat orgasmisi, minä kun en saa orgasmia laisinkaan.Näin se menee. Paljon mielummin otan orgasmini kalun kanssa g-pisteestä kuin nuolemalla klitasta. Klittaorkut ovat lyhyempiä ja terävämpiä. G-pisteestä saa kokonaisvaltaisen valtavan ison räjähdyksen, jossa taju meinaa lähteä.
Tasan ei mene nallekarkit.Olet siitä onnellinen että voit oikein valita mistä otat orgasmisi, minä kun en saa orgasmia laisinkaan.
Buhaaaa. Kenellä on 12 cm penis?Hyvin löytyy penikselläkin. Sen pitää olla kova ja kokoluokkaa 12-17 cm pituudeltaan. Voi olla ohuempi tai paksumpi, mutta pään pitää tökkiä sopivasti etuseinämään. Minulla osuu helpoiten, kun ratsastan liimautuneena vaakatasossa miehen päällä. Napaan suuntautuva käyrä penis on paras, mutta suorallakin onnistuu hyvin.
Buhaaaa. Kenellä on 12 cm penis?
Ilmeisesti aika monella, mikäli on uskomista tilastoja siitä, että n. 13 cm on keskipituus.
Ilmeisesti aika monella, mikäli on uskomista tilastoja siitä, että n. 13 cm on keskipituus.
Hyvin löytyy penikselläkin. Sen pitää olla kova ja kokoluokkaa 12-17 cm pituudeltaan. Voi olla ohuempi tai paksumpi, mutta pään pitää tökkiä sopivasti etuseinämään. Minulla osuu helpoiten, kun ratsastan liimautuneena vaakatasossa miehen päällä. Napaan suuntautuva käyrä penis on paras, mutta suorallakin onnistuu hyvin.
Mun gee-piste ei löydy peniksellä, ei sitten niin millään, mutta sauvalla pystyn sen löytämään.
Löytyy se, jos heität aivot narikkaan ja päästät irti turhista estoistasi.
Ei löydy mulla, paitsi sauvalla. Usko jo vai heititkö aivot narikkaan?Löytyy se, jos heität aivot narikkaan ja päästät irti turhista estoistasi.
No miten ihmeessä seksi on muuttunut (nykyään?) noin tekniseksi?? Siitähän menee kaikki fiilis tietty "mystisyys" pois.....tuntuisi, että tärkeintä on säilyttää kipinä (esim. pitkässä parisuhteessa) ....anteeksi nyt ot komenttini, mutta tuli vaan mieleen, että tuosta voi osin johtua kaikenlaiset haluttomuudet, kyllästyminen parisuhteessa (mikään eri riitä jne)
No miten ihmeessä seksi on muuttunut (nykyään?) noin tekniseksi?? Siitähän menee kaikki fiilis tietty "mystisyys" pois.....tuntuisi, että tärkeintä on säilyttää kipinä (esim. pitkässä parisuhteessa) ....anteeksi nyt ot komenttini, mutta tuli vaan mieleen, että tuosta voi osin johtua kaikenlaiset haluttomuudet, kyllästyminen parisuhteessa (mikään eri riitä jne)
Ei löydy mulla, paitsi sauvalla. Usko jo vai heititkö aivot narikkaan?
Tässä on kuule seksiä harrastettu jos minkälaista eikä mulla ole oikeestaan sen suhteen mitään estoja.
Ehkä otantasi miehistä on vain liian pieni.